Kurt Lekanger Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Godkjent av Nkom.Billigste mobilabonnement-kalkulatoren har fått offentlig kvalitetsstempel Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Hei, Jeg ser NKOM refererer til to tjenester som har fått godkjent-stempel. Hva er den andre? Lenke til kommentar
cakeman4 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Hei, Jeg ser NKOM refererer til to tjenester som har fått godkjent-stempel. Hva er den andre? mobilbørsen.no 2 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Hei, Jeg ser NKOM refererer til to tjenester som har fått godkjent-stempel. Hva er den andre? Det er jo en konkurrerende tjeneste, så overrasket over at du forventet at de ville nevne den. ;-) Objektiv, tilgjengelig, fullstendig, transparent... Hmmm, pålitelighet? :-D Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Hei, Jeg ser NKOM refererer til to tjenester som har fått godkjent-stempel. Hva er den andre? Det er jo en konkurrerende tjeneste, så overrasket over at du forventet at de ville nevne den. ;-) Objektiv, tilgjengelig, fullstendig, transparent... Hmmm, pålitelighet? :-D Ser mobilbørsen.no nå er nevnt i artikkelen, så vi kan vel ikke tillegge noe særlig mer enn forglemmelse her. Fort gjort. Uansett: flott med NKOM-stempel på tek.no sin løsning! Godt jobbet. Har selv benyttet denne flere ganger for å sjekke priser. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Hei, Jeg ser NKOM refererer til to tjenester som har fått godkjent-stempel. Hva er den andre? Det er jo en konkurrerende tjeneste, så overrasket over at du forventet at de ville nevne den. ;-) Objektiv, tilgjengelig, fullstendig, transparent... Hmmm, pålitelighet? :-D Ser mobilbørsen.no nå er nevnt i artikkelen, så vi kan vel ikke tillegge noe særlig mer enn forglemmelse her. Fort gjort. Uansett: flott med NKOM-stempel på tek.no sin løsning! Godt jobbet. Har selv benyttet denne flere ganger for å sjekke priser. Var nok skrevet med et godt smil om munnvikene. ;-) Bruker ikke denne selv, men bruker mer enn gjerne prisguiden for å sjekke priser på mobiler, skjermer og annet utstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg