Matmoms Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Med mitt Radeon kort har jeg det problemet med noen skikkelig gamle 3d spill at de hakker noe sinnsykt. Etter hva jeg har hørt kan dette skyldes at jeg har et Radeon kort. JEg har også hørt om noen som har hatt problemer med cs på radeon kort Er det slik at Geforce kortene er mer kompatible med diverse spill en Radeon kortene? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hva mener du med gammle spill? Skjermkortet i siggen din er joh ganske gammelt det og. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 At noen har problemer med Radeon i CS, tror jeg ikke er noe generellt problem. Er nok heller andre faktorer (cpu, drivere, OS etc.) som er skyld i det. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) CS finnes det ATI patch til, og "wrappers" til gamle spill kan hentes på nett www.guru3d.com Endret 22. november 2003 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 tror det blir ett fett hva du kjøper, men før så hadde jo ikke geforce kortene (ti versjonene) støtte for dx9 men det hadde ati kortene så da var det nok en annen sak selv om geforcekorttene ble mer kjøpt (er ikke sikker på om de ble det men tror det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå