Kyrre S. Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) Poenget er at jo høyere effekt disse enhetene har, jo høyere effekt kan du trekke før viften starter. En RM650X vil starte viften på rundt 270W En RM750X vil starte viften på rundt 370W Min 1200W starter viften aldri på Trenger tydeligvis mer hardware ... Tanken min var at det er litt mindre sansynlig at viften starter jo høyere effekt enheten har. I tillegg virker disse 750W enhetene til å gi mye per krone (1,52 krone/W på 750 mot 1,65 krone/W på 650) Forskjellen på X og I er Corsair Link ja, og dette er bare noe vas (dårlig kranglete software som skaper mye trøbbel). X skal være billigere pga denne ikke har overvåkning over Corsair Link, men innmaten er like bra, så derfor anbefaler jeg X. Hvis man finner I til samme penge så er det jo hipp som happ. Endret 12. mai 2016 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Min ax 760i kjører på 400w, men den er ikke hørbar. 2x980 kort ca 400w. Så lenge du kjøper platinium eller bedre vil du spare strøm og mindre støy. Jepp dyrere, men det er lexus 450h også Lenke til kommentar
Strato Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Tulleråd. Med et strømtrekk på 400watt vil det tar enormt lang tid å spare inn prisforskjellen mellom gold og platinum. Maskinen er utdatert lenge før du har spart penger. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Jepp: Men på mange maskiner er det mindre watt. Bytter du ut psu også med nye maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå