Tor123 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Så jeg kjøpe en ny gaming pc for vel 5 månder siden og alt har fått fint til nå i den siste månden har den chrasha med bluscreen som MEMORY_MANEGEMENT eller NTFS_FILE_SYSTM og SYSTEM_SERVICE_CURROPTION og dette skjer hver dag noen som kan hjelpe forklare meg hvordan man fikser dette. Det skjer oftest når jeg spiller csgo eller gta 5. Jeg fårstår ikke hvorfor det skjer og har prøvd masse men ingenting funker pls hjelp meg. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 bluscreen som MEMORY_MANEGEMENT eller NTFS_FILE_SYSTM og SYSTEM_SERVICE_CURROPTION og dette skjer hver dag noen som kan hjelpe forklare meg hvordan man fikser dette. Dette er jo kjente meldinger,"kan" være at minne eller harddisk som sliter. Test minne med Memtest86+,9 tester alle tester må ha 0-feil kjør 4-5 pass. Har du SSD oppdater firmware,har vært mage tilfeller der ny SSD har lagd mye trøbbel. Finner du ikke feil last opp dump(.dmp) filene C:\Windows\Minidump\... ge.tt Jeg fårstår ikke hvorfor det skjer og har prøvd masse men ingenting funker pls hjelp meg. Ja fint du forklare hva du har prøvd,så da er jo det ute av bildet Når dette skjer ofte når du belaster pc-en med spill, har du kontroll på temp og spenninger? bruk HWMonitor. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 LOL på at cs:go er krevende Testa 15 minutt her endag med alle vifter av uten problem. Har du en ny ren installasjon av windows eller er den flyttet fra en annen maskin ? Steam har en verify game funksjon som kan være grei å teste. Det er fortsatt noen driverproblem i win10 men mye tyder på at det er minne eller harddisk som sliter hos deg. Har du 2 minnebrikker eller fler så prøv med en og en f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå