Lisbeth Grendal Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Æille har et søskenbånn .... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 De to duene (din og Kneppens) bør slå seg sammen. Granskende blikk på denne, har noe i siktet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2016 De to duene (din og Kneppens) bør slå seg sammen. Granskende blikk på denne, har noe i siktet. Mvh Ragnar Tusen takk for hyggelig kommentar. Ja, disse får kanskje slå seg sammen. Det er kanskje mindre greit å legge ut samme fugl som en annen har lagt ut på samme dag. Men slik ble det allikevel i dag, Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Tilogmed med med aue på stælk gett. Harkke sett bakparten på denna, men kanskje hu har ei tipp tipp oldemor i india denna au? Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Flott portrett av dua. Vakker er'n om enn litt ugle(?)sett av mange. God teknikk. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Fargerik klippedue, eller bydue som man kaller etterkommeren. Et stykke godt arbeid dette. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2016 Tilogmed med med aue på stælk gett. Harkke sett bakparten på denna, men kanskje hu har ei tipp tipp oldemor i india denna au? Roar Den har nok tipper både her og der tenker jeg. De kryr over alt. Merkelig, men jeg tror aldri jeg har sett en due-unge ! - Det kom jeg jammen på nå ..... Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2016 Flott portrett av dua. Vakker er'n om enn litt ugle(?)sett av mange. God teknikk. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Lassern Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2016 Fargerik klippedue, eller bydue som man kaller etterkommeren. Et stykke godt arbeid dette. Tusen takk MotoG, for hyggelig kommentar Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 10. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2016 Kjempeflott foto! Tusen takk for det Helene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg