GabrielV Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Finner ikke sagogryn basert på potetstivelse for salg i butikken lenger, er det noen som vet hva sagogryn heter på Engelsk ? tenkte jeg skulle se på iherb om de hadde. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Hvis du finner sagogryn basert på potet, så vil Hoff gjerne høre fra deg. http://produkt.hoff.no/Web/HoffNo2.nsf/0/A87DCF58D6AAB4A4C1257CE6002CA93D Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2016 Hehe ja så den linken når jeg googlet etter hvit sagogryn. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 (endret) Hvor mye dårligere er erstatningsproduktet som Hoff selger? Er det lengre koketid? Ekkel konsistens? Feil smak? Mindre sunt? Endret 9. mai 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2016 Usikker siden jeg selv ikke har smakt de som er laget av tapioka, har selv lyst å se hva forskjellen er - noen sier at tapioka har lengre koketid og har mer tyggemotstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå