Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud eksisterer utenfor tid og rom, det en av aspektene når man ikke er virkelig.

På hvilket grunnlag baserer du den påstanden?

Siden moderator muligens har avgått ved døden tillater jeg meg å minne om at dette er tråden for diskusjon rundt anmeldelsen av spillet Stellaris og ikke en generell filosofitråd!

Endret av XE800
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kjøpte spillet for et par uker siden og ble helt hekta. Sjukt så mye moro dette spillet er.

Eneste problemet jeg har er at diplomacy virker å være litt teit. De fleste hater meg bare fordi jeg har grenser mot dem, og det er ingenting jeg kan gjøre for at de skal bli glad (kan man ikke være gode naboer?). Har spilt over 40 timer men aldri opplevd å fått testet allianser eller federasjoner fordi ingen er villige til å bli med og alle er sure.

Hadde vært fint om AI kunne tilby trade deals selv om de har overlegen teknologi i forhold til meg. Jeg kan finne på å gi en research agreement eller en trade deal til en svakere faksjon enn meg, bare for å vise litt goodwill, men det kan du bare glemme at AI gjør.

Om de er sterkere enn deg så går de som oftest til krig.

Når det er sagt; Hjelpe meg for et fantastisk soundtrack. Honnør til den som har laget en så passende og utrolig musikk til dette spillet. Fikk rett og slett gåsehud når enkelte themes kom opp midt i spillet.

Endret av Apox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...