Gå til innhold

Kinas nye passasjerfly får norske motordeler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er ikke norske Stortingspolitikere på plass for å stenge ned denne bedriften? Det er jo ikke slik at vi skal leve av forurensende industri som flyindustrien men solceller, vindmøller og englestøv. I god norsk ånd, Vi har mer en nok oljepenger til at vi kan leve på trygd istedenfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ifölge artikkelen, er GKN leverandör til P&W's PurePower PW1100G-JM til A320 NEO ... som lider av micro-bending-symptomer .... kanskje det er berettiget ä rette fölgende spörsmäl til GKN : har det oppstätt forandringer i aksle-ligeringene mellom utviklings-serien av nevnte motorer (de som ble brukt til sertifisering av selve motor-typen, samt til sertifisering av fly-typen, dvs montert pä vingene til A320 NEO FTV1,2 ... 5) vs serie-produksjons-akslene, dvs de som nu blir levert til motorer til kunder (Lufthansa, Qatar, Go Air ...) ? Kan dette vaere grunnen for de symptomer som observeres ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...