Redaksjonen. Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Kanskje ikke så rart at de nå er «Norges smarteste industribedrift».Kinas nye passasjerfly får norske motordeler 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Hvorfor er ikke norske Stortingspolitikere på plass for å stenge ned denne bedriften? Det er jo ikke slik at vi skal leve av forurensende industri som flyindustrien men solceller, vindmøller og englestøv. I god norsk ånd, Vi har mer en nok oljepenger til at vi kan leve på trygd istedenfor. 1 Lenke til kommentar
1SNGGEPG Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Å selge slike deler til kineserne er det samme som å si: se her, her er en del dere kan kopiere. Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Å selge slike deler til kineserne er det samme som å si: se her, her er en del dere kan kopiere. Jeg tror ikke det er nødvendig å _selge_ til Kina før de kopierer. Lenke til kommentar
SLIBOKVK Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Ifölge artikkelen, er GKN leverandör til P&W's PurePower PW1100G-JM til A320 NEO ... som lider av micro-bending-symptomer .... kanskje det er berettiget ä rette fölgende spörsmäl til GKN : har det oppstätt forandringer i aksle-ligeringene mellom utviklings-serien av nevnte motorer (de som ble brukt til sertifisering av selve motor-typen, samt til sertifisering av fly-typen, dvs montert pä vingene til A320 NEO FTV1,2 ... 5) vs serie-produksjons-akslene, dvs de som nu blir levert til motorer til kunder (Lufthansa, Qatar, Go Air ...) ? Kan dette vaere grunnen for de symptomer som observeres ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå