Gå til innhold

Fra Holtnesdalen naturreservat - 4 bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte best det med hvitveis og folk :)

Takk for din kommentar ! I år synes det å være spesielt mye hvitveis og på i V4 er det blomster så langt øyet rekker. Ellers er formålet med billedserien å vise litt av det som oppleves når du går gjennom reservatet.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott billedserie som viser hvordan naturen overtar når vi glimrer med vårt fravær . Trærne bare faller og blir liggende . Likte best v2 med blomsterenga .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott billedserie som viser hvordan naturen overtar når vi glimrer med vårt fravær . Trærne bare faller og blir liggende . Likte best v2 med blomsterenga .

Mvh

Alec

Å vandre i urskog er som å bli satt tilbake et par hundre år. Selv om turen ikke er så lang er den vel verd et besøk. Har vært der tre ganger i løpet av et år.

Skj

Lenke til kommentar

Noen har tydeligvis sett noe her som jeg ikke ser for dette likner mange mange plasser jeg har sett før.

Fotomessig må det bli V1.

Roar

Noe av poenget er å vise litt av hva naturreservatet har å by på av f eks urskog, vegetasjon, natur. Billedmessig er V1 et lite hakk foran de øvrige, selv om det ikke sier så mye.

Skj

Lenke til kommentar

Dette er våren på sitt beste. En suveren dokumentasjon and naturreservatet, Ragnar. Når jeg ser det flotte teppet med hvitveis på v4, er det nesten så det gir hjemlengsel :-). Dessverre er det det ikke hvitveis her hvor jeg bor ..

Hilsen Jon

Lenke til kommentar

Dette er våren på sitt beste. En suveren dokumentasjon and naturreservatet, Ragnar. Når jeg ser det flotte teppet med hvitveis på v4, er det nesten så det gir hjemlengsel :-). Dessverre er det det ikke hvitveis her hvor jeg bor ..

Hilsen Jon

Hyggelig å lese din kommentar ! Her langs Oslofjorden er det mye hvitveis i år, et flott blomsterteppe å beskue. Du får ta deg en tur på hjemlige trakter. Vet ikke hvor du oppholder deg nå, men det er sikkert fin natur der også selv om hvitveisen tydeligvis glimrer med sitt fravær.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...