Arodem Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Den store utvidelsespakken er bare noen uker unna.The Witcher 3: Blood and Wine-datoen ble avslørt ved et uhell Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Gleder meg enormt. Det er bare å ta av seg hatten for det mesterverket CD Projekt RED har maktet å lage. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Eneste jeg har sett from til og så er det på bursdagen min !! Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Omg, må spille ex1 først! Krise =D 1 Lenke til kommentar
Maordi Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Trillet en 9`er på terningen? ja, da sprenger det bokstavelig talt grensene 1 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 "20 timer spilletid" - det ble nevnt 200 timer for Witcher 3 uten DLC, jeg explored i alle vinkler og tok så og si alle nodes. Brukte 56 timer. Så, 5 timer content kanskje? Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Omg, må spille ex1 først! Krise =D Det rekker du helt fint frem til slutten av mai. Hearth of stone er bra, men spesielt langt er det ikke. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 "20 timer spilletid" - det ble nevnt 200 timer for Witcher 3 uten DLC, jeg explored i alle vinkler og tok så og si alle nodes. Brukte 56 timer. Så, 5 timer content kanskje? Hvis du spiller det på easy og rusher igjennom alt contentet uten å høre på en eneste dialog, så tror jeg kanskje på deg. 4 Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 "20 timer spilletid" - det ble nevnt 200 timer for Witcher 3 uten DLC, jeg explored i alle vinkler og tok så og si alle nodes. Brukte 56 timer. Så, 5 timer content kanskje? Hvis du spiller det på easy og rusher igjennom alt contentet uten å høre på en eneste dialog, så tror jeg kanskje på deg. Ja, det er noe med det å kose seg med spillet. Lenke til kommentar
NBT Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 syns det er skummelt hvor lite gamer.no får med seg i spelverden. nå har det gåt 2 dager og det enda har ikke fått med seg teaser trail, release dato og ufattelig alt aent med informasjon som har kommet ut om expansion. samtidlig at denne her kom ganske sent ut Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 syns det er skummelt hvor lite gamer.no får med seg i spelverden. nå har det gåt 2 dager og det enda har ikke fått med seg teaser trail, release dato og ufattelig alt aent med informasjon som har kommet ut om expansion. samtidlig at denne her kom ganske sent ut Det er nok tøft for en forholdsvis liten redaksjon å holde tritt med alle nyheter. Nyheter, trailere, lekkasjer, rykter og "teasere" utgis i et helt annet tempo enn for noen år siden. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 "20 timer spilletid" - det ble nevnt 200 timer for Witcher 3 uten DLC, jeg explored i alle vinkler og tok så og si alle nodes. Brukte 56 timer. Så, 5 timer content kanskje? Hvis du spiller det på easy og rusher igjennom alt contentet uten å høre på en eneste dialog, så tror jeg kanskje på deg. Ja, det er noe med det å kose seg med spillet. Absolutt ikke. Spilte på normal og utforsket, løp rundt og samlet alt av armor. koste meg. Hørte på alle dialoger (er tross alt et RPG). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå