EspenDL Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hei! Jeg skal kjøpe meg et nytt kabinett og det må være stille. (det er i grunnen derfor jeg skal kjøpe nytt). Jeg trenger ikke PSU, da jeg har dt fra før av. Jeg tenkte litt på dette Kabinette må være hvit og det skal helst ikke koste så alt for mye... Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Eller det? vil du har bigtower? kan vær strømfors høylyd? Endret 22. november 2003 av Thomas :-) Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Helst bigtower, men dt kabinettet så ganske greit ut! Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Er dette kabinettet bra? Lenke til kommentar
Aleksander_den_store Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Er dette kabinettet bra? ouu... den likte jeg, med hi-tech dør og greier, vet ikke om den er bra da... Endret 27. november 2003 av Aleksander_den_store Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Dette? da ? Ganske billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå