Roar Kneppen Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Bydueportrett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Som vanlig kunstnerisk bilde fra deg, og enten liker man slike bilder, eller ikke. Artig med ting som ikke er A4 men helt personlig syntes jeg ramma rundt dine bilder blir mye like hverandre.Litt fornying her tror jeg hadde gjort seg.Men dette er min personlige mening. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Flott dueportrett i alle regnbuens farger Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2016 Som vanlig kunstnerisk bilde fra deg, og enten liker man slike bilder, eller ikke. Artig med ting som ikke er A4 men helt personlig syntes jeg ramma rundt dine bilder blir mye like hverandre.Litt fornying her tror jeg hadde gjort seg.Men dette er min personlige mening. Det du kaller fornying ville være å gå tilbake til det jeg holdt på med tidligere da jeg stadig varierte i i farger og utseende. No holder jeg meg på omtrent det samme som er sånn noenlunde dempet selv om vel noen nok også synes dette er skrikende. Jeg lager stort sett det jeg liker sjøl uten å gå inn for å tilfredsstille majoriteten hvilket hadde vært riktig hvis jeg hadde vært kunstner hvilket jeg altså IKKE er. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Flotte farger på dua,...ikke fullt så fin denne brunaktige bakgrunnen synes jeg da. Fuglen er litt prega av å være hardt croppet, litt lite detaljer i fjæra. Men likevel severdig. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Fargerik og rød i "aue". Fint utsnitt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Et fyrverkeri av ei due. Fargerik og fjong, og helt i Roarstil, slik de fleste av oss liker. Sendte en "slekning" inn på kritikken i dag, om enn en noe mer blek og blodfattig type. Ja, ja, da ble det to fl..duer i en smekk i dag Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Oi så fargerik, denne kan konkurrere med se heftigste neonlys En typisk "eyecatcher" , og da er vel hensikten oppnådd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Flott dueportrett i Kneppens saftige fargepalett . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg