Fotoskrulla Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Hus i Ålesund VI Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Ja, muligheten for å bosette seg her er jo så absolutt tilstede hvis man er liten nok og har fjær. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2016 Ja, muligheten for å bosette seg her er jo så absolutt tilstede hvis man er liten nok og har fjær. Roar Fin utsikt over øyer og hav har den også Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2016 Så herlig bilde! Godt sett! Artig å finne motiv selv på den kjedeligste blokk! Takk så mye for fin kommentar! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Stilig vil jeg si, gjelder både utsnitt og valg av motiv. Kreativt. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Ja, eller "Balkong med bolig". Enkelt og fint bilde. Det hadde kanskje blitt rener og frekkere i komposisjonen om du beskar akkurat så den lyse trekanten i fuglehusetasjen forsvant? 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Room for rent? Stilig "hytte" dette. Godt sett. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Flott komponert og fanget bilde av boligen med "aneks" for de fjærkledde . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2016 Stilig vil jeg si, gjelder både utsnitt og valg av motiv. Kreativt. Mvh Ragnar Ja, eller "Balkong med bolig". Enkelt og fint bilde. Det hadde kanskje blitt rener og frekkere i komposisjonen om du beskar akkurat så den lyse trekanten i fuglehusetasjen forsvant? Room for rent? Stilig "hytte" dette. Godt sett. Flott komponert og fanget bilde av boligen med "aneks" for de fjærkledde . Mvh Alec Tusen takk for fine kommentarer gutter! Av og til er det litt morsomt å legge ut et bilde som får dere til å dra litt på smilebåndet, noe jeg håper dette bildet gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg