Snoop Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Vel, jeg har et Saphirre Radeon 9700PRO , før så pleide vifta å ikke starte når jeg slo på dataen, så jeg kjøpte en ny vifte, en revoltec VGA 1 eller noe, fra 3DFXCool.no, nå har jeg koblet den til, men når jeg prøver å spille så bare henger den seg etter en stund, hva kan problemet være? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Kortet blir for varmt og spillet henger seg. Årsaker til dette kan være, du har satt på viften feil. Det er for varmt for inne i kabinetet så viften greier ikke of få kjølt ned GPU en. Hadde du på goop når du satt på den nye viften? eller var det thermal pad på den? Lønner seg og ha på goop. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg må nok støtte varmeteorien. Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 tok på sånn kjølepasta ja. Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Viften går da rundt, så jeg kjønner ikke:( Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Just in case: Du har kobla til den eksterne strømkabelen? Lenke til kommentar
Brannbil Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Har du klokka kortet ditt ? Klokker du gpu for høyt henger den seg. Er cpu din klokka ? Endret 22. november 2003 av Brannbil Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Da sender du kortet tilbake der du kjøpte det og sier at det ikke fungerer... Og du vil få et nytt et Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå