Czar Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Har søkt på et studie som hadde 47.7 i snitt. I verste fall blir jeg å få 49.4 i snitt. (Har fortsatt 4 eksamener igjen.) Er det mulig for meg å komme meg inn med det? Søkertallene har økt med 300 siden fjor. Fra 2014-2015 var det en økning på 1.4 i poeng. Hvis jeg ikke kommer inn er livet mitt tapt... Lenke til kommentar
xaco Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Vi vet ikke hvor mange poeng det kommer til å gå opp, om det i det hele tatt går opp. Og nei, livet ditt er ikke tapt bare fordi du ikke kommer inn på et studie. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Dette er umulig å vite, siden det er avhengig av hvem som faktisk søker på det du har søkt på. Kanskje er snittet høyere. Kanskje er snittet lavere. Du må nesten bare vente å se Om det er 300 flere søkere og like mange studieplasser så er nok snittet høyere, men igjen - umulig å vite Lenke til kommentar
Visum Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Slapp av, det finnes andre muligheter til å komme inn på studiet. Livet ditt er ikke ødelagt. Du kommer antakeligvis på studiet Lenke til kommentar
almond Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Jeg kom inn med 33 i snitt, så det går nok bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå