oslo121 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Jeg skal forhåndsbestille uncharted 4 og vil helst ha den i postkassa på tirsdag. vet at komplett og gamezone er raske, men jeg skal betale med 14 dagers faktura, noe som de har fakturagebyr + frakt på. noen med erfaringer fra spillsjappa og netonnet? tviler på at jeg får den før onsdag om jeg bestiller fra elkjøp Endret 8. mai 2016 av oslo121 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 tja om den ligger til venstre eller høyre i postkassa er ikke lett å si... Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 tja om den ligger til venstre eller høyre i postkassa er ikke lett å si... nyttig info Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg skal forhåndsbestille uncharted 4 og vil helst ha den i postkassa på tirsdag. vet at komplett og gamezone er raske, men jeg skal betale med 14 dagers faktura, noe som de har fakturagebyr + frakt på. noen med erfaringer fra spillsjappa og netonnet? tviler på at jeg får den før onsdag om jeg bestiller fra Elkjøp Tror ikke du får spillet til tirsdag hvis du bestiller i dag.....min erfaring er at det tar flere dager før en ordre blir behandlet....i hvert fall når jeg bestiller fra cdon,elkjøp,expert,pk osvHar ingen erfaring med spillsjappa og netonnet Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg skal forhåndsbestille uncharted 4 og vil helst ha den i postkassa på tirsdag. vet at komplett og gamezone er raske, men jeg skal betale med 14 dagers faktura, noe som de har fakturagebyr + frakt på. noen med erfaringer fra spillsjappa og netonnet? tviler på at jeg får den før onsdag om jeg bestiller fra Elkjøp Tror ikke du får spillet til tirsdag hvis du bestiller i dag.....min erfaring er at det tar flere dager før en ordre blir behandlet....i hvert fall når jeg bestiller fra cdon,elkjøp,expert,pk osvHar ingen erfaring med spillsjappa og netonnet gamezone vet jeg leverer på tirsdag om jeg bestiller i dag, men om jeg skal betale fakturagebyr og frakt, så kan jeg bare dra å kjøpe det på tirsdag isteden Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg skal forhåndsbestille uncharted 4 og vil helst ha den i postkassa på tirsdag. vet at komplett og gamezone er raske, men jeg skal betale med 14 dagers faktura, noe som de har fakturagebyr + frakt på. noen med erfaringer fra spillsjappa og netonnet? tviler på at jeg får den før onsdag om jeg bestiller fra Elkjøp Tror ikke du får spillet til tirsdag hvis du bestiller i dag.....min erfaring er at det tar flere dager før en ordre blir behandlet....i hvert fall når jeg bestiller fra cdon,elkjøp,expert,pk osvHar ingen erfaring med spillsjappa og netonnet gamezone vet jeg leverer på tirsdag om jeg bestiller i dag, men om jeg skal betale fakturagebyr og frakt, så kan jeg bare dra å kjøpe det på tirsdag isteden Gamezone ble utsolgt i går men får spillet inn igjen til uken. Best å for deg å kjøpe i butikk.....men trodde du ikke hadde cash akkurat nå ettersom du ville bestille på nett med faktura Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg skal forhåndsbestille uncharted 4 og vil helst ha den i postkassa på tirsdag. vet at komplett og gamezone er raske, men jeg skal betale med 14 dagers faktura, noe som de har fakturagebyr + frakt på. noen med erfaringer fra spillsjappa og netonnet? tviler på at jeg får den før onsdag om jeg bestiller fra Elkjøp Tror ikke du får spillet til tirsdag hvis du bestiller i dag.....min erfaring er at det tar flere dager før en ordre blir behandlet....i hvert fall når jeg bestiller fra cdon,elkjøp,expert,pk osvHar ingen erfaring med spillsjappa og netonnet gamezone vet jeg leverer på tirsdag om jeg bestiller i dag, men om jeg skal betale fakturagebyr og frakt, så kan jeg bare dra å kjøpe det på tirsdag isteden Gamezone ble utsolgt i går men får spillet inn igjen til uken. Best å for deg å kjøpe i butikk.....men trodde du ikke hadde cash akkurat nå ettersom du ville bestille på nett med faktura https://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-4/PS4-Spill/Action/Uncharted-4-PS4-A-Thiefs-End122206-p0000050903?gclid=CM2Ajoaiy8wCFcL0cgod14AH3A står på lager i morgen her da. har cash tirsdag, men ikke nå Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg skal forhåndsbestille uncharted 4 og vil helst ha den i postkassa på tirsdag. vet at komplett og gamezone er raske, men jeg skal betale med 14 dagers faktura, noe som de har fakturagebyr + frakt på. noen med erfaringer fra spillsjappa og netonnet? tviler på at jeg får den før onsdag om jeg bestiller fra Elkjøp Tror ikke du får spillet til tirsdag hvis du bestiller i dag.....min erfaring er at det tar flere dager før en ordre blir behandlet....i hvert fall når jeg bestiller fra cdon,elkjøp,expert,pk osvHar ingen erfaring med spillsjappa og netonnet gamezone vet jeg leverer på tirsdag om jeg bestiller i dag, men om jeg skal betale fakturagebyr og frakt, så kan jeg bare dra å kjøpe det på tirsdag isteden Gamezone ble utsolgt i går men får spillet inn igjen til uken. Best å for deg å kjøpe i butikk.....men trodde du ikke hadde cash akkurat nå ettersom du ville bestille på nett med faktura https://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-4/PS4-Spill/Action/Uncharted-4-PS4-A-Thiefs-End122206-p0000050903?gclid=CM2Ajoaiy8wCFcL0cgod14AH3A står på lager i morgen her da. har cash tirsdag, men ikke nå ok,vet bare at en kamerat prøvde å bestille i går men fikk beskjed om utsolgt. Men hvis jeg var deg så ville jeg kjøpt i butikk ....for å være 100% sikker på å få spillet på tirsdag hvis du vil ha det ASAP Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Årets spill dukka opp i postkassa i dag,den lange ventetiden er over. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 HVorfor ikke bare booke spillet på PSstore? Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) HVorfor ikke bare booke spillet på PSstore? Kan bare prate for meg selv men jeg kjøper fysisk utgave så lenge det er mulig. Den er ikke dyrere enn nedlastings versjonen og i tillegg kan jeg selge den når jeg er ferdig med spillet. Kjøpte nye Tomb Raider til ONE ,spilte igjennom ganske kjapt og solgte spillet brukt da jeg var ferdig....tapte kun 100 kr. Hadde jeg kjøpt digitalt så hadde spillinga kosta meg 600,-........................... Endret 10. mai 2016 av Spill&Dill Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Gamezone har alltid fjernet fakturagebyret de gangene jeg har spurt. Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Bestilte fra elkjøp 2. mai. men likevel Ingen spill i postkassa verken i går eller i dag. Bra jobba! Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Bestilte fra elkjøp 2. mai. men likevel Ingen spill i postkassa verken i går eller i dag. Bra jobba! Samme her, ikkje mye selvkritikk av Elkjøp for å klart dette enda ein gang ifm med ein spillrelease. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Har slutta å kjøpe fra Elkjøp og Lefdal da jeg opplevde gang på gang at de leverte spill etter release datoen. Edit:utrolig at de ikke klarer å levere,de fikk Uncharted på lager forrige mandag. Endret 10. mai 2016 av Spill&Dill Lenke til kommentar
Garney Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Bestilte fra en litt ukjent nettside kalt skvis.no, da jeg hadde hørt mye positivt om denne siden. Men dessverre har heller ikke jeg fått spillet enda, selv om de sa de sendte det på mandag. Burde nok heller kjøpt digitalt, vanvittig irriterende. EDIT: Spillet kom nå klokka 1, hype Endret 11. mai 2016 av Garney Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Bestilte fra en litt ukjent nettside kalt skvis.no, da jeg hadde hørt mye positivt om denne siden. Men dessverre har heller ikke jeg fått spillet enda, selv om de sa de sendte det på mandag. Burde nok heller kjøpt digitalt, vanvittig irriterende. EDIT: Spillet kom nå klokka 1, hype Da er det Posten sin skyld, ikke nettbutikken. Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Fikk endelig mitt i dag fra Elkjøp. Ser på brevet at det ble sendt den 6. mai fra Borås i Sverige. Har tidligere bestilt bildeler fra Texas som var på døra 3 dager senere, så brevpost som tar 5 dager fra Borås til Tromsø er ikke kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå