Larfen Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Hei Jeg lurer egentlig på om det har noe å si om jeg kobler på en enkel skøyteledning på skjerm-strømkabelen, og så kobler denne i en større (10-punkts) skøyteledning hvor hele pcen er koblet på? Har nemlig gått til innkjøp at et bedre skjermstativ, og da ble det plutselig litt for kort strømledning Lenke til kommentar
Josef Ølgelig Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Det burde selvsagt ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Skjøteledninger er heller ikke dyrt. Har 100 vis liggende på jobb. Send meg en PM med lengden du trenger så kan jeg sende deg en i posten om du betaler porto :-) Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Er vel kjent at det ikke er bra med for mange forgreninger fra samme uttak, men det er det jo ikke snakk om her. Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 Skjøteledninger er heller ikke dyrt. Har 100 vis liggende på jobb. Send meg en PM med lengden du trenger så kan jeg sende deg en i posten om du betaler porto :-) Har nokk liggende her selv, men takk som byr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå