Tunky Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Carroll... derfor gjør det meg ingenting at Liverpool ga slipp på han, selv med hattricket for et par uker siden. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Sjukt at vi betaler den jævla klovnen en megalønn for å lede dette laget. Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Trodde aldri jeg kom til å skrive det. Men det her er en kamp jeg savner Fellaini... Endret 10. mai 2016 av blured Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Trodde aldri jeg kom til å skrive det. Men det her er en kamp jeg savner Fellaini... nei takk, håret hadde ikke gjort noe forskjell her. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Fellaini kan pakke sekken sin og dra fra klubben i sommer. Vi må gjerne gi han bort. Det er ikke fordi han ikke kan bidra med noe, men en så ekkel og slem fotballspiller har vi ikke behov for. En og annen albue skjer, men tre hver kamp er langt over grensen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Hvem enn som er manager i Man Utd til sommeren kan ikke la Valencia få muligheten til å spille høyreback noen gang igjen. Grusomt å se på. Sesong etter sesong skjer den samme tabben om og om igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 It (almost) slipt up. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Folk blir jo litt blind, han spiller en bra kamp og med det god nok til å spille som høyreback. Valencia er drit offensivt og utrygg defensivt. Han har en og annen god kamp, men er langt ifra god nok til å spille fast i en klubb som ønsker topp 4 og CL. Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Synes han fungerte greit under Ferguson, også på RB. Men han fikk også alt til å fungere... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 En spiller ute av formasjon går jo greit når lagmaskinen fungerer. Når det Ikke fungerer, er det dumt å satse på slike ting. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 United-supporternes tur til å angripe bussen etter kampen? 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Blind er virkelig ubrukelig som midtstopper. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Null bevegelse og høyt press fra WHU. Man Utd er helt lamslått! Elendige spillere, elendig taktikk, elendig trenerstabb. Absolutt alt er galt i denne kampen. Endret 10. mai 2016 av Espp 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Null bevegelse og høyt press fra WHU. Man Utd er helt lamslått! Elendige spillere, elendig taktikk, elendig trenerstabb. Absolutt alt er galt i denne kampen.Kun 1-0 da, kunne og burde vært mer. Så noe er det. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Føler at Man Utd ofte spiller over evne, det mangler det aller "siste" når det nærmer seg en avslutning, så enten så sklir man eller så hopper man over ballen, skal finte en gang til eller tråkle seg igjennom 3 mann. Helt ufattelig mange sjanser som blir kastet vekk på surr og rør, når man bare kunne klint ballen mot mål. Frusterende å se på kampene til United om dagen West Ham leder fortjent hittil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Hadde vært billig. Greit dømt Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Kun 1-0 da, kunne og burde vært mer. Så noe er det. Har du sett United denne sesongen? Ett mål er faktisk ikke mulig å hente opp. Vi mistet topp 4 i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Haha, you got me there. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Kun 1-0 da, kunne og burde vært mer. Så noe er det. Har du sett United denne sesongen? Ett mål er faktisk ikke mulig å hente opp. Vi mistet topp 4 i kveld. Her er jeg helt enig, United produserer ikke en dritt i de kampene de vinner en gang, hvordan i alle dager skal de greie å trylle frem noe i dag? Det virker ikke ut som de har lyst til å være utpå der en gang Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Dette her er så begredelig dårlig at jeg nesten ikke finner ord. Har aldri sett United så rundspilt i en hel omgang, det er faktisk helt vilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå