Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Så lenge mongoen får fyken etter dette (noe han helt klart bør) så overlever jeg uten CL enda en sesong.United var da i CL denne sesongen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Tre bytter, Blind på banen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Så lenge mongoen får fyken etter dette (noe han helt klart bør) så overlever jeg uten CL enda en sesong.United var da i CL denne sesongen? Men ikke sesongen før. Selv om vi skulle klare topp 4 etter siste runde så er det ufortjent. Eneste grunnen til at vi hadde sjansen var fordi City ga den til oss. Hadde sikkert driti oss ut i gruppespillet igjen med LvG... Løk Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Salt i såret er jo at guardiola tosken får CL med city neste sesong. 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 No skal no siste kampen spelast først. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Hva er vitsen, de er jo så ufattelig søppel, og det har de vært hele forbanna sesongen. CL-plassesn ble ikke tapt i kveld! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Det beste laget vant uten tvil i dag! Deilig lag og fotball i forhold til oss. 100% fortjent seier! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Hvor mange kamper har United dominert og vært virkelig gode i år? De får jo små møkkalag til å se fantastiske ut! Mener ikke WHU, de er alltid vanskelige å møte, et tap her kan de fleste ryke på, men tenker på alle de andre dritkampene som er blitt spilt Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Gøy kamp. Utrolig bra gjennomført av WHU som spilte med hjertet utenpå drakta, verdig avslutning før stadion forlates, fullt fortjent! Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Vi har glimtvis spilt bra fotball, det beste eksempelet er mot City april 2015, og før vi raknet totalt mot Leicester høsten 2014. Men tror aldri jeg har sett 90min med god fotball under LvG. Sier forøvrig litt at jeg må tilbake til hans første sesong, før jeg kommer på kamper der jeg underveis tenkte at nå ser det bra ut. Hadde kanskje noe med Moyes å gjøre men... Endret 10. mai 2016 av blured Lenke til kommentar
baguett Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Skuffet av spillerne, skulle tro de ikke var interessert i CL neste sesong... Dog, WHU skal ha for innsats, hadde de ikke pensjonert stadion så tror jeg ikke de hadde vært like gode. Dårlig timing, men fortsatt elendig kamp av United. Bare trist, blir litt likegyldig nesten. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Skuffet av oppførsel til fansen før og under kamp, men utrolig stolt av spillerne! Vi har faktisk ikke overprestert i år, underprestert om noe. Elsker Michail Antonio. Skulle ønske hans mål var vinnermålet (sånn bortsett fra Noble). Vi sitter igjen med en stadion og et emblem neste år uten mye "sjel", men det har stallen til de grader. Bilic som sjefen til Noble, Antonio, Payet, Adrian... drar til og med Carroll i samme slengen. Synd at vi ikke får en eneste med i troppen til England. Føler at mellom Noble, Cresswell, Antonio og Carroll burde vi i alle fall ha med 1. Jaja, nok om det. Farewell Boleyn. Glad for at jeg har kommet meg dit en del ganger og fått noen gode opplevelser. Blir utrolig trist å forlate stadion. Litt katastrofe av FA å ikke gi oss hjemmekamp i siste kamp. Fin måte å avslutte på da. 3-2 og siste skalpen som trengtes av topp 6. Endret 11. mai 2016 av Maefteda Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Litt katastrofe av FA å ikke gi oss hjemmekamp i siste kamp. Eh? Er nok ikke slik det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå