Latias Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Premier League10-05-2016 Kl. 20:45 @ Boleyn GroundVises på: TV 2 Sport Premium / Sky Sports Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Denne er viktig. Seier her er et must og alt annet betyr en katastrofe av en sesong. Topp 4 var målet og tar vi ikke det har klubben feilet totalt! 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Huff tirsdag blir neglebiting på høyt nivå. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Skummelt at dette er siste kamp WH har på Boleyn Ground. Selv om de ikke lenger kan spille for CL, kommer de til å kjempe for at den siste kampen deres der blir en seier. Forøvrig trist at de flytter fra en så historisk stadion til noe som ser like mye ut som en arena for friidrett. Endret 8. mai 2016 av blured Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Liker ikke løpebaner rundt gressmatta, man blir sittende så langt unna. Ikke at jeg har tenkt meg på en av hjemmekampene til west ham, men bare sånn generelt. Denne MÅ vi vinne, men jeg frykter det verste, vi klorte oss til 1-0 mot bunnlaget norwich. Endret 8. mai 2016 av Apox Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Ser ut som en arena for friidrett fordi den i utgangspunktet ble brukt til det bl.a. fotball. Hva er dealen? Er den kjøpt og betalt for? Avdrag? Lang leiekontrakt? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Forøvrig trist at de flytter fra en så historisk stadion til noe som ser like mye ut som en arena for friidrett. Løpebanene er fjernet, og tribunene er bygget nærmere gressmatta. Ikke optimalt, men mye bedre enn f.eks. Stade de France, Olympiastadion i Berlin og lignende. Stadion blir også ganske "West Ham-ifisert" når den er ferdig. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Nå som alt er i våre hender så kommer vi helt sikkert til å fucke opp. Føler at alt denne latterliggjøringen av City kommer til å jinxe alt. Men det hadde vært morsomt med både United og Liverpool i CL neste sesong. Nostalgi! Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Forøvrig trist at de flytter fra en så historisk stadion til noe som ser like mye ut som en arena for friidrett. Løpebanene er fjernet, og tribunene er bygget nærmere gressmatta. Ikke optimalt, men mye bedre enn f.eks. Stade de France, Olympiastadion i Berlin og lignende. Stadion blir også ganske "West Ham-ifisert" når den er ferdig. Ah, da så det egentlig ganske bra ut. En liten oppgradering fra 35.000 til 60.000 er det også. Endret 8. mai 2016 av blured Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Virkelig på tide at United oppgraderer også når "alle" andre gjør det. 75k er ikke særlig imponerende når WH har 60k. No offence til WH men en klubb som United som har en så stor fanbase verden rundt burde virkelig ha mye større kapasitet. Bare se på RM og Barca. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Er vel snakk om å bygge en tier til på SBC-stand, men det er jo litt komplikasjoner mtp toglinjen som går der. United kunne lett fyllt 150k så det er liksom ingenting å spare på. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Med seier til Southampton og Liverpool idag, så står det egentlig om en plass i Europa for oss. Det er viktig siden vi sikter på å få inn en av Lacazette/Icardi/Batshuayi. Enda viktigere er det å gi en god avslutning på Upton Park. Før Swansea hadde vi ikke tapt hjemme siden August. Kommer til å være et veldig revansjesugent og annerledes lag. Tipper noe sånt som: Adrian Tomkins - Collins - Ogbonna - Cresswell Kouyaté - Noble Antonio - Payet - Lanzini Sakho Mulig Obiang tar plassen til Kouyaté. Jeg håper egentlig på det. Collins - Ogbonna har vært vårt mest solide stopperpar i år, med en sesong under pari for Reid, mens Collins har vært knallgod. Viktig å få Antonio opp fra høyrebacken. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Kan noen nevne en viktigere kamp for United.. noen gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 City-united noen sesonger tilbake var jo ifølge deg større enn vm-finalen,så den? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Litt creepy er det jo at du husker ting jeg har sagt for 4 år siden, som jeg ikke husker selv å ha sagt engang. For jeg går ut i fra at du snakker om den som ble spilt 30 april 2012 (jeg er god på datoer). Men nei, denne er viktigere. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Skummel kamp da West Ham utvilsomt er revansjesugne etter tapet mot Swansea. Kan bli en del kort i denne kampen? Lenke til kommentar
Mathmus Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Anthony Martial will miss Manchester United's crucial game away to West Ham United on Tuesday night and is facing a race against time to be fit for the club's final league match of the season against Bournemouth at Old Trafford on Sunday. http://www.telegraph.co.uk/football/2016/05/09/manchester-united-blow-in-race-for-fourth-with-anthony-martial-f/ Lenke til kommentar
baguett Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Dritt. Men burde klare det uten Martial, Rashford er vel på startblokka også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå