AnonymDiskusjon Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Hei, Jeg og ei, er nylig blitt ansatt som vikar. Vi har hatt litt opplæring sammen og synes hun virker som ei bra dame! Føler vi har blitt litt kjent da vi har hatt typ 2 vakter sammen oss to alene. Dette har jo ført til at vi har snakket sammen og blitt bittelitt bedre kjent. Men siden vi bare jobber som vikarer og jobben er vanligvis å sitte på vakt bare en og en så møtes vi ikke så ofte nå noe mer. Selv har jeg sykla til byen og skiftet på meg "vanlige klær" på jobb da jeg skulle til byen et par ganger. Selv om det egentlig ikke er nødvendig da jeg vanligvis ikke oppholder meg i byen så veldig lenge men bruker det som en unnskyldning for å treffe henne da jeg svipper innom hehe. har ho seff ikke gjort det ofte ellers ville det jo virke veldig obv så kan jo ikke holde på sånn over lengre tid. Anyways, føler vi deler samme humor også at hun er litt flørtete når jeg snakker med henne. Hun husker ting vi har snakket om også så det er ikke sånn at hun ikke har vært interessert i det vi har snakket om tidligere for eksempel. Noe som forhåpentligvis er positivt. Jeg lurte egentlig på om noen har råd om hvordan jeg skal gå frem liksom. Burde jeg be henne ut nå, eller burde jeg vente for å eventuelt bli bedre kjent med henne (noe som jeg føler blir vanskelig da vi ikke treffes på noe annet enn jobb heh). Noen forslag? btw hun har eksamen snart(neste uke), jeg har noen uker etter henne. Burde jeg be henne ut ved første anledning for eksempel eller burde jeg vente til jeg vet 100% at hun ikke her opptatt? Anonymous poster hash: 62b62...8b2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Som hovedregel er det aldri verdt det å vente, når du er intressert i noen er det i din egen interesse å kommunisere det så fort som mulig. Du har ingenting å tjene på å vente. Men man har også det at man burde vær forsiktig å blande kjærlighetslivet og jobb, men i din situasjon hvor dere begge er vikarer og ikke overlappende arbeidstid burde det gå greit. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Etter to vakter kjenner du henne godt nok. Ikke vent. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Som de andre alt har sagt; definitivt ikke for tidlig. Poenget med å spørre noen ut er jo nettopp det å bli bedre kjent. Venter du for lenge kan du risikere at dere blir "kolleger" og "venner". Ideelt sett har dere en bra samtale neste gang dere er sammen og hvor du spør henne ut når samtalen er på et toppunkt. Lykke til. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Dersom du venter er det en som ikkje gjør det. Kjør på! Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Nei, om du kommer godt overens med noen, bare prat og gjør det du har lyst til. Ønsker du å invitere henne på resturant, så inviterer du henne på resturant. Syns du resturant er for stivt og fancy, så finner du på noe annet som kanskje en gå tur eller kino. Jeg vet ikke hvilken person du er ^^ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå