H?rselsvern Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Grunnet ny jobbsituasjon har jeg fått behov for bil i ett års tid. Bilen kommer kun til å bli brukt til pendling, da jeg stort sett bruker, buss,/bane/trikk til alt annet. Pendlerveien er ca. 4.5 mil og utenfor bomringen. Har fått ett tilbud om leasing av bil til 2700,- mnd - alt inkl. unntatt forsikring og drivstoff og uten bindingstid. mitt andre alternativ blir å kjøpe en billig pendlerbil. Er det noen som har innspill på hva som kan lønne seg her? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Billig pendlerbil definitivt, men om du har god råd er leasing komfortabelt og problemfritt. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Billigste er nok å eie ein gammal bil som holder i 1 år, så skraper du den. Da har du utgift på ca 5-10k kr.Billigste leasing kommer på minst 15.000 om du kjøper den ut med noen. Men så må du levere tilbake bilen, passe på at den blir ikke bulket/skrapet o.l.Samt forsikring. Kun ansvar på gammal bil er billigere enn full kasko på leasing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå