Øyvind Steinkopf Sund Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Utfordrende spill har fått en betydelig renessanse, men hva skal til for at de også blir interessante?KOMMENTAR: Kunsten å gjøre vanskelige spill interessante Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Super Mario World er ikke fra 1995. Japan: 21. november 1990 USA: 23. August 1991 Europa: 11. April 1992 Australia: 1. Juli 1992 Det mest vanlige årstallet å bruke for SMW er 1991. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Om jeg får høre en historie til om hvordan folk gusher over dark souls fordi de aldri spilte demons så spyr jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå