Gå til innhold

Hus i Ålesund V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sten & Stanley sang "En rød liten stuga før två" på 60-tallet. Dette vakre stedet minner meg på denne svensktopp-melodien. Hyggelig og fin bildeserie synes jeg.

Mvh Ragnar

Hei Ragnar! :)

Musikken er nok litt i eldste laget til at jeg er familiær med den.;)

Koselig at du likte billedserien min. :)

Lenke til kommentar

Ja så kom endelige de røde huse..hvor er det bare hyggeligt...er det et man kan leje eller hvordan med det ? hvilken smukt sted og fine billeder..bliver helt i godt sommerhumør af det...hilsen Suss

Hei Suss! :)

Nei dette lille huset er nok ikke til leie. Norske folk bruker vanligvis ikke å leie ut hyttene sine på samme måte som i Danmark. Jeg har selv leiet hytte i Danmark ved flere anledninger, veldig hyggeligt. Bakdelen med dette stedet er at det ikke er lov å bade her, fordi det er et drikkevann.

Hyggeligt at du ble i sommerhumør! :D

Lenke til kommentar

Ja så kom endelige de røde huse..hvor er det bare hyggeligt...er det et man kan leje eller hvordan med det ? hvilken smukt sted og fine billeder..bliver helt i godt sommerhumør af det...hilsen Suss

Nei dette lille huset er nok ikke til leie. Norske folk bruker vanligvis ikke å leie ut hyttene sine på samme måte som i Danmark. Jeg har selv leiet hytte i Danmark ved flere anledninger, veldig hyggeligt. Bakdelen med dette stedet er at det ikke er lov å bade her, fordi det er et drikkevann.

Tror også at vandet er for koldt til at bade i :-)

Lenke til kommentar

Tror også at vandet er for koldt til at bade i :-)

Ja, nå for øyeblikket er det nok aaaaaltfor kaldt :wow:

Lenke til kommentar

Du hadde tydeligvis god tid for nå ble det en lang fin tur på betrakter også.

Gidder ikke gå inn på hver enkelt versjon her.

Roar

Hei, skjønner at du ikke gidder og komme med kritikk på seks bilder :D

Håper bare dere likte å være med meg på turen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott hytte på et stemningsfullt sted , synd det er drikkevann . Her kunne man kanskje ellers ha både badet og fisket .

Flott billedserie !

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Vakkert borte hos deg, og du formidler det fint. Litt avbalansert kontrast falt i smak hos meg. Synes generelt folk er mere opptatt av kontrast enn tonerikdom. :)

Tusen takk, jo kan godt være litt enig med deg der, selv om jeg kanskje faller i kontrastfella sjøl av og til ;)

Lenke til kommentar

Flott hytte på et stemningsfullt sted , synd det er drikkevann . Her kunne man kanskje ellers ha både badet og fisket .

Flott billedserie !

Mvh

Alec

Takk skal du ha Alec!  Bading er forbudt, før hadde hytteeierene dispensasjon for bading, men det ble visst gjort om for noen år siden.  Men fisking tror jeg må være lov, for folk har båter liggende rundt vannet.  Men generelt sett er det ekstremt lite ferdsel på vannet.  Og godt drikkevann har vi, men det er veldig sårbart med all bebyggelse rundt og ikke minst at hovedferdselsåren til Ålesund går langs vannet.  Ser for meg tankbilvelt med utslipp ned i vannet.... :confused:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...