Prosperincome Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 kjøpte meg surface pro 3 igår.... og får ikke nå oppgradert til windows 10 gratis? det var kjipt Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 kjøpte meg surface pro 3 igår.... og får ikke nå oppgradert til windows 10 gratis? det var kjipt Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg ser ingen grunn til å oppgradere, men jeg ser risiko for at det kan gå galt under oppgraderingen. Jeg har noen programmer som jeg ikke har lyst til å installere igjen. Jeg er fornøyd med det jeg har og jeg kan bytte til Windows 10 når jeg får meg en ny laptop. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) Jeg ser ingen grunn til å oppgradere, men jeg ser risiko for at det kan gå galt under oppgraderingen. Jeg har noen programmer som jeg ikke har lyst til å installere igjen. Jeg er fornøyd med det jeg har og jeg kan bytte til Windows 10 når jeg får meg en ny laptop. Snakker du om Cygwin? Alle andre programmer er enkelt å installere(Neste neste neste neste godtatt). Endret 2. juli 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Snakker du om Cygwin? Alle andre programmer er enkelt å installere(Neste neste neste neste godtatt). Jeg tenker på Visual Studio med ekstra plugins, Android Build Tools og noen programmer jeg må cracke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå