ConcourseB Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Har løst inn et iTunes gavekort på 150kr. Så kjøpte jeg en App som kostet 44kr. Det ble trukket fra de 150kronene mine. Så får jeg en faktura til emailen og det står Fakturert til min adresse. Får jeg en faktura i posten? Jeg har jo betalt! Mamma kommer til å jage meg ut for å kjøpe noe uten å spørre. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Nei, du får ikke faktura i posten. En faktura er en faktura, kan like gjerne sendes på e-post(som de fleste gjør i dag). Mamma kommer nok ikke til å jage deg ut... :-) Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Hvorfor står det fakturert: til min adresse Se på bildet Endret 8. mai 2016 av ConcourseB Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Det er bare en kvittering.. får sånn etter hvert app kjøp.. Den er adressert til din adresse for det er den du har lagt inn på itunes kontoen din. Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 Det er bare en kvittering.. får sånn etter hvert app kjøp.. Den er adressert til din adresse for det er den du har lagt inn på itunes kontoen din. Da finner mamma ikke ut av det uansett *reliefed* Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 Kan en admin slette denne tråden, vil ikke at mamma skal se det her 2 Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Det er bare en kvittering.. får sånn etter hvert app kjøp.. Den er adressert til din adresse for det er den du har lagt inn på itunes kontoen din. Da finner mamma ikke ut av det uansett *reliefed* Får du juling hvis du kjøper apper? Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 Det er bare en kvittering.. får sånn etter hvert app kjøp.. Den er adressert til din adresse for det er den du har lagt inn på itunes kontoen din. Da finner mamma ikke ut av det uansett *reliefed* Får du juling hvis du kjøper apper? Må si ifra hvis jeg laster ned en app :,( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå