Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Sittende kvinne 3 av Emil Lie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Hei, Roar.Du har utnyttet lys og skygger på en fabelaktig måte, - noe som bidrar til å framheve detaljene på Emil Lies fine skulptur !Versjon 1 og 4 er spesielt bra, synes jeg ! M v hAlbert. Endret 8. mai 2016 av Albert Andersson Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Ser med stor interesse på dine billedtolkninger av skulpturer. Å utnytte lys/skygge og vinkler er noe du behersker godt, og som i dette tilfellet høyner det kunstneriske uttrykket av den sittende kvinne. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Fin tolkning av skulpturen/kvinnen. komposisjonen og lyset er bra her også! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 V3 er høydaren for meg. Flott med lyset og den fine himmelen bak. V1 er også bra, men synes på en måte at skulpturen får et lite rosapreg?..men det kan være skjermen min som lurer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg