Smidt Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) mitt første photoshop produkt. en header noen som vil kommentere? helst noen med en del erfaring som har god peiling selv. tips og konstruktiv kritikk hadde vært fint vær litt hard med kritikken så lenge den er konstruktiv. en må jo tross alt lære av sine feil. :-) Endret 22. november 2003 av Smidt Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Jeg likte nok ikke de... ehm... bølgete strekene (?), de ble litt vanskelige å se på etterhvert. Fargevalget er er helt greit, men hvis du bestemmer deg for å endre de er http://www.colormatcher.dk en finfin side. Nei desken, jeg skulle jo være skikkelig kjip; okei, jeg liker ikke strekene i det hele tatt! Endret 22. november 2003 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 æææhh... stygg bakgrunn... Som smidd ut i fra en tutorial kanskje?? Litt polar coordinates? Bruk heller selection tool og free transform aktivt, i lag med litt opacity og patterns... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Kan ikke si den falt helt i smak her heller nei : Likte ikke "mønsteret" i bakgrunnen. Det så litt ut som en eller annen texture som repeteres.. Den über-mini-teksten ble litt for dominerende og S-en ble litt for stor i forhold til midt.tk Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 takker for tilbakemeldinger. hvordan kan jeg "angre" det jeg har gjort selv om det er lagret og historyen er borte? får prøve meg frem litt til da, synes ikke dette var de værste tilbakemeldingene. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Tja. Helt grei banner/header det der. Kommer jo selfølgelig ann på selve sida. Den betyr jo endel den. *grin* > kontraster er det ihvertfall massevis av > de buede linjene kunne godt vært litt mattere > Smidt.tk er for lys og kommer for langt ut i hjørnet mot høyre > den lille skrifta oppi venstre hjørne kan bare droppes. slikt blir skjelden bra > fjern lens flare! så litt harry og hjemmemekka ut ... > linjene som møtes i et kryss kan godt gjøres mattere Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 takker. skal begynne på en ny i morgen. synes den blir for kjedelig hvis jeg tar bort teksten i høyre hjørne, men skal se hva jeg finner på. er det forresten en måte jeg kan "angre" det jeg har gjort nå eller må jeg gjøre alt på nytt igjen? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) er det forresten en måte jeg kan "angre" det jeg har gjort nå eller må jeg gjøre alt på nytt igjen? Dessverre ingen måte å angre på. Kun hvis du gjorde det du vil angre på og angrer samme gangen. Forstod du ikke, les sakte en gang til. : Endret 22. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå