Flexxy Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Hei, Beklager at jeg er sen ute, vært her siden tirsdag tross alt. Kom på dette siden venner ville ha ting. Som sagt, er her til 11.05. Har plass til ca 15kg bagasje, ikke kjøpt koffert enda. Bosted - 415 O'Farrel st 94102 San Francisco ( Super 8 union square hotell ) Kan sende meg pm elns. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Er vel litt halv-skummelt mtp betaling, er det ikke? Og da tenker jeg uavhengig av om det er forskudd eller etterskudd, du sliter jo om kjøper trekker seg etter du har kommet hjem... Endret 8. mai 2016 av aklla Lenke til kommentar
Flexxy Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 Er vel litt halv-skummelt mtp betaling, er det ikke? Og da tenker jeg uavhengig av om det er forskudd eller etterskudd, du sliter jo om kjøper trekker seg etter du har kommet hjem... Ja, det er det. Er mest på tillit - Ber de som ønsker noe å betale på forskudd. Om de vil ha adressen min og evt. Annen info, da gir jeg det og Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 0 stress- bare fikse en binnende kjøpskontrakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå