Gå til innhold

Tysk ordfører mener at tyske jenter ikke skal få bevege seg fritt i Tyskland

Anbefalte innlegg

Oslo 1970 kontra Oslo 2013

Oslo 1970:

47 forbrytelser pr 1000 innbyggere.

Du finner tallene i dette dokumentet : https://www.ssb.no/a/histstat/sagml/sagml_55.pdf

Står under punkt 3.4

Oslo 2013:

126,6 lovbrudd pr 1000 innbyggere

Du finner tallene i denne oversikten: https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/statistikker/lovbrudda/aar/2015-04-15?fane=tabell&sort=nummer&tabell=224259

Ut fra disse tallene, ser det ut som at det nå blir begått over dobbelt så mange lovbrudd enn hva det gjorde i 1970.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oslo 1970:

Du finner tallene i dette dokumentet : https://www.ssb.no/a/histstat/sagml/sagml_55.pdf

Står under punkt 3.4

Oslo 2013:

Du finner tallene i denne oversikten: https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/statistikker/lovbrudda/aar/2015-04-15?fane=tabell&sort=nummer&tabell=224259

Ut fra disse tallene, ser det ut som at det nå blir begått over dobbelt så mange lovbrudd enn hva det gjorde i 1970.

Er all dritten som blir henlagt med et klapp på skulderen med i desse statistikkene. Og alle saker som politiet ikke engang "gidder" å ta tak i på grunn av resursmangler? Jeg tipper det blir henlagt mye flere saker idag enn på 70 tallet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hvem sin skyld var det at jenter ikke kunne gå hvor de ville midt på natta før innvandrere kom til Norge, da? Kriminaliteten ble ikke oppfunnet på 70-tallet. Den har faktisk gått UTROLIG langt nedover siden innvandrerene kom til Norge.

Snakker du om deg selv nå? Her ventes det enda på at du skal dokumentere din på stand om at det er bedre nå enn før.

Å, hvor kjempene(?) faller... Det var du som skulle bevise det motsatte! Husker du ikke det? Det var bare i går kveld du fikk oppdraget, og du har enda ikke klart det. 

Sukk... Ble det litt mye å drikke i går kveld? Lovet litt mer enn du klarte å holde, kanskje?

La meg minne deg på det:

Eeeh... Det var en HELT annen frihet og trygghet i Norge på 70tallet enn hva det er i muslimsk infiserte områder nå.

Dette skal du få dokumentere. Vis meg statistikk som sier at det var mindre kriminalitet i Norge på 70 tallet enn det er i dag. Du kan gjerne finne statistikk for Groruddalen også. Men unngå ord som "infisert", det får det til å høres ut som om du er lite intelligent, og det er du vel ikke?

Da er det jo bare å se hva DU skrev først, og så kan du svare på det. For det var du som startet å komme med påstander. påstander det ikke ser ut som om du evner å underbygge. Fint forsøk på å være uredelig, men det fungerer ikke slik. Du kan ikke stille andre krav til andre enn hva du stiller til deg selv, så kom med dokumentasjonen din, eller trekk tilbake hele påstanden din.

Lenke til kommentar

Oslo 1970:

Står under punkt 3.4

Oslo 2013:

Du sammenlinger etterforskede lovbrudd mot anmeldte lovbrudd. Det er det kapittel 3 handler om. Les dine egne kilder.

Lenke til kommentar

Da er det jo bare å se hva DU skrev først, og så kan du svare på det. For det var du som startet å komme med påstander. påstander det ikke ser ut som om du evner å underbygge. Fint forsøk på å være uredelig, men det fungerer ikke slik. Du kan ikke stille andre krav til andre enn hva du stiller til deg selv, så kom med dokumentasjonen din, eller trekk tilbake hele påstanden din.

Nei, jeg spurte først. Og husk at mitt mål her ikke er å overbevise deg, men å vise hvor utrolig dårlig dere er til å faktisk bevise påstandene deres. Du har med andre ord LANGT mer å tjene på å vise kilder enn det jeg har :)

So why the fuck should I?

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Ang 70-tallet til nå blir nok det en vanskelig statistikk å få noe nyttig ut av da narko først ble ulovlig da og er grunnen til en stor andel av fengslingene blant både nordmenn og innvandrere. Må nok gå litt dypere i materien. 

Hvor ofte skjer det overfallsvoldekter egentlig? Hører stort sett kun om de i innvandringsdiskusjoner.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Nei, jeg spurte først. Og husk at mitt mål her ikke er å overbevise deg, men å vise hvor utrolig dårlig dere er til å faktisk bevise påstandene deres. Du har med andre ord LANGT mer å tjene på å vise kilder enn det jeg har :)

So why the fuck should I?

Du kom med en påstand først. Bevis påstanden din. Du kan fremdeles ikke kreve mer av andre enn hva du krever av deg selv.

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Dette er ikke tråden for meta-diskusjon rundt bevisbyrder og krav til kilder. All fremtidig diskusjon rundt debatteknikker vil fjernes fra tråden uten forvarsel. Innlegg som regnes som persondiskusjon ble fjernet.

Er dere interessert i å ta diskusjonen videre, så kan dette tas i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1194095

Tilbakemelding tas som vanlig på PM.

[ikkemoderator]Når dette er sagt, så er det ikke forbudt å kreve kilder på påstander. Derimot så oppfordrer det ikke til god debatt å kjøre en full tangent på bevisbyrder og stanse emnet til fordel for pedantiske krav på kilder.[\ikkemoderator]

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er fordi vi redder verden. Vi skal være et forbildet for hele verden. Vi er miljøebevisste, vi gir bort masse penger til gode og til svært tvilsomme formål, vi tar i mot flyktninger, MANGE flyktninger i forhold til befolkningstall, andre land flest vil ikke ta imot de en gang. De rike Araberstatene ihvertfall ikke redde sine egne. Vi redder regnskogen, vi er nikkedukker for Amerika, Russland, og Kina.

Vi er verdens snilleste land.

Først skal vi ødelegge verden sammen med USA så skal vi redde den etterpå? :omg:

Vi må redde verden fra oss selv.

:scared:

Endret av zeebra
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Vi ødelegger ikke verden, USA ødelegger ikke verden.

USA har ødelagt verden siden den kalde krigen.

Lenke til kommentar

Ja det går et klart skille i Korea, der nord er uberørt av USA sine ødeleggelser, mens i sør er landet på randen av sivilisasjonen takket være USA.

I Tyskland gikk skillet på motsatt akse og det kjipeste stedet å være var Vest-Tyskland som var alliert med USA. Der var alt ødelagt og folk prøvde å flykte til DDR for der hadde ikke USA ødelagt noen ting.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Ja det går et klart skille i Korea, der nord er uberørt av USA sine ødeleggelser, mens i sør er landet på randen av sivilisasjonen takket være USA.

I Tyskland gikk skillet på motsatt akse og det kjipeste stedet å være var Vest-Tyskland som var alliert med USA. Der var alt ødelagt og folk prøvde å flykte til DDR for der hadde ikke USA ødelagt noen ting.

11 september 1973. Begynn der.

Lenke til kommentar

Hun har helt rett, og bør følge hennes råd. Dette er vel en selvfølge, og jeg skjønner ikke hvorfor du tar opp dette temaet.

Tenkte på å lage en meme comic av denne posten, men er for lat så skriver bare noe i den dur jeg tenkte å lage:

"refugees welcome to germoney"

"dis is ours now" "ooga booga" "HILFE MICH"

"as you are aware the southern part of town has been claimed by the refugees. we are tolerant of this development but must urge particularly the girls to stay clear of refugistan until we can teach them some morality"

"Ja som tittelen sier. Det høres kanskje sykt ut... etc"

"Hun har helt rett, og bør følge hennes råd. Dette er vel en selvfølge, og jeg skjønner ikke hvorfor du tar opp dette temaet."

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...