Gå til innhold

Tysk ordfører mener at tyske jenter ikke skal få bevege seg fritt i Tyskland

Anbefalte innlegg

"Særlig de afrikanske landene, Kosovo, Irak og Iran kommer dårlig ut både om man teller siktede, straffedømte og fengslede.

I løpet av fireårsoperioden 2005-2008 ble hele 17 prosent av irakiske innvandrere dømt i en norsk straffesak. Det samme gjaldt 16 prosent av innvandrerne fra Kosovo, 15 prosent av somaliske og 14 prosent av afghanske og iranske innvandrere. Bare 5,3 prosent av ikke-innvandrere ble idømt straff i samme period"

http://www.dagbladet.no/2011/06/17/nyheter/innvandring/kriminalitet/16958521/

Når hver sjette muslimske asylant blir dømt i en norsk rett på 4 år så er det faen meg på tide å sette bremsene på full guffe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spør deg om DOKUMENTASJON, ikke linker. Og nei, den ENE linken du ga meg var ikke nok dokumentasjon for dine påstander. Og nei, jeg leste den ikke, fordi jeg så hva den handlet om, ristet på hodet og lukket fanen.

Du ristet altså på hodet av en artikkel som tar opp sex trakassering av tyske jenter å avfeide det som tull. Og du ber om enda mer dokumentasjon om samme emne, til hvilket formål? Du tar det jo ikke til deg. 

Hva er det du egentlig vil diskutere her? Du snakker ikke om trådens emne som er tyske jenter som blir plaget av flyktninger. 

Mener du det er utidig at det kommer frem i lyset? Skader det "saken" din?

Shruggie er enten en andre eller tredje generasjons invandrer, eller har vert muslim i et av sine tidligere liv. Det har han avslørt mange ganger allerede. Han forsvarer alt muslimer gjør samma faen hvor groteskt det er.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg spør deg om DOKUMENTASJON, ikke linker. Og nei, den ENE linken du ga meg var ikke nok dokumentasjon for dine påstander. Og nei, jeg leste den ikke, fordi jeg så hva den handlet om, ristet på hodet og lukket fanen.

Du ristet altså på hodet av en artikkel som tar opp sex trakassering av tyske jenter å avfeide det som tull. Og du ber om enda mer dokumentasjon om samme emne, til hvilket formål? Du tar det jo ikke til deg. 

Hva er det du egentlig vil diskutere her? Du snakker ikke om trådens emne som er tyske jenter som blir plaget av flyktninger. 

Shruggie er enten en andre eller tredje generasjons invandrer, eller har vert muslim i et av sine tidligere liv. Det har han avslørt mange ganger allerede. Han forsvarer alt muslimer gjør samma faen hvor groteskt det er.

Jepp, det er bare skitne mørke muslimer som vil ha kilder på ting. Vi gode kristne hvite folk tar alt for god fisk.

Lenke til kommentar

Du ristet altså på hodet av en artikkel som tar opp sex trakassering av tyske jenter å avfeide det som tull. Og du ber om enda mer dokumentasjon om samme emne, til hvilket formål? Du tar det jo ikke til deg.  Hva er det du egentlig vil diskutere her? Du snakker ikke om trådens emne som er tyske jenter som blir plaget av flyktninger.  Mener du det er utidig at det kommer frem i lyset? Skader det "saken" din?
Jepp, det er bare skitne mørke muslimer som vil ha kilder på ting. Vi gode kristne hvite folk tar alt for god fisk.

Vil du ha dokumentasjonene i blindeskrift? Du må jo være både blind og døv, og dette forumet må jo være din eneste kontakt med omverden.

Lenke til kommentar

Grell sak om en afrikansk rasistisk voldtektsmann som målrettet jakter på hvite kvinner. I retten bruker han som forsvar at han hater hvite mennesker og har en stor trang etter å ydmyke og plage hvite. Hele 15 liv ødela han. Denne videoen er hjerteskjærende så om du er et veldig følsomt menneske så fraråder jeg å se på den :

https://www.youtube.com/watch?v=hOMaaOf2RaA

Det minner meg litt om Larvik drapet for endel år tilbake når en nord-afrikaner drepte og parterte en ung norsk gutt. I retten ble det avdekket at motivet var et brennende hat mot hvite og jøder. Dette drapet fikk bare en liten notis i VG og lokalavisa i motsetning til Holmlia drapet hvor Hermansen ble drept for samme motiv (rasisme) av en nazist. 

Den ene saken ble dysset ned mens den andre saken lagde krigsoverskrifter i alle aviser i måneder. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du ristet altså på hodet av en artikkel som tar opp sex trakassering av tyske jenter å avfeide det som tull. Og du ber om enda mer dokumentasjon om samme emne, til hvilket formål? Du tar det jo ikke til deg.  Hva er det du egentlig vil diskutere her? Du snakker ikke om trådens emne som er tyske jenter som blir plaget av flyktninger.  Mener du det er utidig at det kommer frem i lyset? Skader det "saken" din?

Vil du ha dokumentasjonene i blindeskrift? Du må jo være både blind og døv, og dette forumet må jo være din eneste kontakt med omverden.

Google skjermleser.

Lenke til kommentar

Når det gjelder dette med kilder, så er Sverige et ganske interessant eksempel.

Politiet er under stort press, og politiinspektører har godt ut og sagt at hele rettsystemet er truet av kollaps. Leser man i svenske aviser som aftonbladet eller expressen, så virker det som at Sverige er et ganske ålreit land. 

Så hva er det egentlig som skjer med Sverige? Man har ingen kilder fra avisene som tilsier at noe er galt. Betyr det at politiet lyver? Hva er det svensk politi plutselig bruker så mye tid og ressurser på? Det er veldig mystisk. 

Så dukker det opp små hint, i alle fall i norske aviser. Blant annet at svensk politi har skjult flere tusen hendelser på asylmottak, og at svensk politi ikke får lov til å oppgi hudfarge og etnisitet på gjerningspersoner i hverdagskriminalitet. 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/sverige/internt-brev-i-svensk-politi-faar-ikke-oppgi-hudfarge-hoeyde-og-etnisitet/a/23595031/

Jeg er veldig for tall og fakta, men hvem gir oss fakta i dagens verden? Kan vi stole på at VG har et objektivt syn? Hva med Dagbladet? Hvis svenskene skal stole på sine medier og unngå "nazistiske og rasistiske" nettsider, så står de foran et stort mysterium - hvem tar opp politiets ressurser? 

Denne saken med tyske jenter som blir trakassert på vei til skolen. Er det bare tull fordi det ikke har stått i Dagbladet? Når går grensen mellom gamle og nye problemer? Ja, det var kanskje en mulighet for å bli utsatt for overgrep ved å vandre rundt i Oslos gater på 70-tallet etter midnatt. Hvis skolebarn også begynner å utsettes for trakassering og overgrep - er det bare en videreføring av noe som alltid har eksistert eller er det noe nytt? Det er kanskje ikke noen forskjell på mørke smug og gater, og en skolevei for elever på høylys dag. Det eneste som har skjedd er kanskje at pervoene har begynt å operere på dagen. De er kanskje ikke lenger så redd for om folk ser hvem dem er. Det finnes sikkert flere forslag over hva som har skjedd. Poenget er at det skjer, og det må være en grunn for det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er nok ikke "gode hvite kristne" som gjør at jenter må passe ekstra godt på når dem er ute i tyskland. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er nok ikke "gode hvite kristne" som gjør at jenter må passe ekstra godt på når dem er ute i tyskland. ;)

Ah, så din påstand er at utelukkende muslimer truer jenter i Tyskland? Den påstanden skal du få bevise :)
Lenke til kommentar

Ah, så din påstand er at utelukkende muslimer truer jenter i Tyskland? Den påstanden skal du få bevise :)

Nå vrir du på hva som blir sagt. "...gjør at jenter på passe ekstra godt på...".

Det er ingen her som sier at muslimer står for all vold og overgrep. Poenget er vel heller at visse, nye problemer dukker opp i takt med innvandringen.

Hvis vi overfører "passe ekstra godt på" når det gjelder Norge, så passer det bra. Norske jenter må passe ekstra godt på ute i Oslo på kvelden fordi man kan bli overfalt av en ikke-vestlig innvandrer. Hadde det ikke vært for ikke-vestlig innvandring, så hadde det ikke vært så mange overfallsvoldtekter, og da hadde ikke jenter trengt å passe seg like mye. Men nå man altså passe seg ekstra godt.

Så mener du kanskje at jeg må dokumentere at det samme gjelder Tyskland, og det skal jeg prøve å finne ut.

EDIT: Hvis de som kommer inn i landet er like kriminelle som de som allerede bor der, så burde ikke risikoen for å bli overfalt eller utsettes for overgrep endres. Så noe har skjedd når f.eks. svensk politi går ut til kvinner og sier at de ikke bør gå alene etter kl 23 på kvelden. En del mener at dette skyldes ikke-vestlig innvandring. 

Men hva mener du? 

Endret av bird and cloud
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mindre kriminalitet i Norge i dag enn for 20 år siden. Jeg vet ikke når den positive utviklingen startet, men det er godt mulig det også er mindre kriminalitet enn på 70-tallet.

Innvandrerne samlet sett bidrar imidlertid ikke til dette. Den gode utviklingen i det norske samfunnet har skjedd på tross av innvandringens bidrag til økt kriminalitet. Det bør hverken overraske eller sjokkere, fordi innvandrere kommer fra samfunn med andre syn på lov og orden.

Dette kan være et argument mot innvandring generelt, men ikke mot flyktninger spesielt. Mennesker i nød må vi nemlig hjelpe uansett bakgrunn. Derimot kan det være grunn til å se om masken er for vid for hva vi anser som flyktninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Du mangler jo fremdeles å dokumentere din påstand om at det ikke er verre nå enn før. Konsensus er at det var MYE tryggere på 70-tallet før masseinnvandringen startet, bevis at konsensus tar feil. Kom igjen, det var din påstand, så du må dokumentere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Påstanden er at det er eksepsjonelt høyere andel av muslimer som trakasserer kvinner en hva det er i alle andre grupperinger. Du kan jo gjerne prøve å motbevise denne påstanden, men jeg tror ikke du vil klare det. At det er slik bør jo ikke overraske noen da islam er en ekstremt kvinnefiendtlig og kontrollerende religion. Litt som indremisjonen lever her til lands.

Lenke til kommentar

Jeg så lignende argumentasjon fra venstresiden i forhold til en annen sak i Sverige hvor VG sin journalist ble kjepp jaget av innvandrere i Sverige. Venstresiden sa kort og godt "VG sin tilstedeværelse var en provokasjon og de burde ikke dra inn til en innvandrerbydel". Provokasjonen var såklart at VG sin journalist var hvit i huden og at han ikke har noe å gjøre i en innvandrer bydel i Sverige.

Hvilken journalist fra VG ble kjeppjaget?
Lenke til kommentar

Som sagt to ganger før:

"Vi juger som faen på enkelte punkter, og så har vi et par ting vi faktisk kan dokumentere i tillegg slik at hver gang noen ber oss om kilder, så later vi som om det er det de spurte om kilder på.
Så bare hiver vi på med skitne debatteknikker om de kildene fordi vi ikke har noen jobb å gå til eller sosialt nettverk å bruke tiden på."

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Som sagt to ganger før:

"Vi juger som faen på enkelte punkter, og så har vi et par ting vi faktisk kan dokumentere i tillegg slik at hver gang noen ber oss om kilder, så later vi som om det er det de spurte om kilder på.

Så bare hiver vi på med skitne debatteknikker om de kildene fordi vi ikke har noen jobb å gå til eller sosialt nettverk å bruke tiden på."

Snakker du om deg selv nå? Her ventes det enda på at du skal dokumentere din på stand om at det er bedre nå enn før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...