Gå til innhold

Tysk ordfører mener at tyske jenter ikke skal få bevege seg fritt i Tyskland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem sin skyld var det at jenter ikke kunne gå hvor de ville midt på natta før innvandrere kom til Norge, da? Kriminaliteten ble ikke oppfunnet på 70-tallet. Den har faktisk gått UTROLIG langt nedover siden innvandrerene kom til Norge.

Eeeh... Det var en HELT annen frihet og trygghet i Norge på 70tallet enn hva det er i muslimsk infiserte områder nå.

Dette skal du få dokumentere. Vis meg statistikk som sier at det var mindre kriminalitet i Norge på 70 tallet enn det er i dag. Du kan gjerne finne statistikk for Groruddalen også. Men unngå ord som "infisert", det får det til å høres ut som om du er lite intelligent, og det er du vel ikke?

SSB.no

260393.png

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvem sin skyld var det at jenter ikke kunne gå hvor de ville midt på natta før innvandrere kom til Norge, da? Kriminaliteten ble ikke oppfunnet på 70-tallet. Den har faktisk gått UTROLIG langt nedover siden innvandrerene kom til Norge.

Jeg kjenner flere damer av den eldre garde som fortalte meg at de kunne ferdes trygt alene i Oslo på kvelden når de var unge.

Om damer gjør det idag så gambler de med helsa si. Det er risiko sport. Ikke-vestlige står for 99% av alle anmeldte overgreps voldtekter i Oslo.

Volds statistikken er enda styggere. Studier har vist at innvandrer gjenger ofte velger seg ut ofre som er hvite. De er altså drevet av rasisme. 

Både voldtekts og volds epidemiene som har rammet Oslo flere sommere på rad bunner ut i rasisme. 

Mangel på kilder gjør at jeg ikke tar deg seriøst. Det, og at jeg har diskutert med deg før og vet at du ikke er seriøs.

Kilder for hva? Skal jeg dokumentere at tyske jenter blir sex trakassert av flyktninger? Jeg kan godt det om det er det du ønsker. 

Du skal få komme med kilder på hver eneste av dine påstander. Alle sammen. Så kan du få være med å leke debatt.

Ok, klikker nå på klageknappen for personangrep og uredelige hersketeknikker. 

Men du skal få dokumentasjon allikevel : 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3420623/German-police-ordered-not-prosecute-migrants-two-months-New-Year-sex-attacks-Documents-officials-thought-pointless-arrivals-ID.html

Jeg vil ha kilder på ALLE påstandene dine, for du og dine medtroende i religionen "jeg liker ikke mennesker som ser og prater annerledes ut" har en velkjent debatteknikk. "Vi juger som faen på enkelte punkter, og så har vi et par ting vi faktisk kan dokumentere i tillegg slik at hver gang noen ber oss om kilder, så later vi som om det er det de spurte om kilder på.

Så bare hiver vi på med skitne debatteknikker om de kildene fordi vi ikke har noen jobb å gå til eller sosialt nettverk å bruke tiden på."

Du vet, sånn som nå. Jeg ba om kilder på alle påstandene, og du kommer med en kilde på en påstand du ikke en gang har kommet med! 

Og jeg er dritlei :)

Endret av Shruggie
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har hørt og lest bla bla bla. Kilder må til om en skal ha en diskusjon. Ellers blir det som sladrekjerringene på bygda hvor historien forandres fra kjerring til kjerring. 

Trenger du virkelig dokumentasjon på at flyktninger og innvandrere trakasserer jenter å oppretter parallell samfunn i samfunnet? 

Dette burde være allmenn kunnskap for de som holder seg oppdatert på nyhetsfronten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, klikker nå på klageknappen for personangrep og uredelige hersketeknikker. 

Men du skal få dokumentasjon allikevel : 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3420623/German-police-ordered-not-prosecute-migrants-two-months-New-Year-sex-attacks-Documents-officials-thought-pointless-arrivals-ID.html

Jeg vil ha kilder på ALLE påstandene dine, for du og dine medtroende i religionen "jeg liker ikke mennesker som ser og prater annerledes ut" har en velkjent debatteknikk. "Vi juger som faen på enkelte punkter, og så har vi et par ting vi faktisk kan dokumentere i tillegg slik at hver gang noen ber oss om kilder, så later vi som om det er det de spurte om kilder på.

Så bare hiver vi på med skitne debatteknikker om de kildene fordi vi ikke har noen jobb å gå til eller sosialt nettverk å bruke tiden på."

Så smeller du til med andre flere spekulasjoner, hersketeknikker og personangrep ja. 

Hvem misliker jeg mener du? Og hvor tar du dette fra?

Hvorfor plager det deg at jeg reagerer på sex trakassering? Ja jeg kan godt dokumentere både det ene og det andre. Men da må du først si hva jeg skal dokumentere.

Endret av Gavekort
Fjernet sitatpyramide
Lenke til kommentar

Jeg har hørt og lest bla bla bla. Kilder må til om en skal ha en diskusjon. Ellers blir det som sladrekjerringene på bygda hvor historien forandres fra kjerring til kjerring. 

Trenger du virkelig dokumentasjon på at flyktninger og innvandrere trakasserer jenter å oppretter parallell samfunn i samfunnet? 

Dette burde være allmenn kunnskap for de som holder seg oppdatert på nyhetsfronten. 

*Host*Hersketeknikk*Host*

Trenger du VIRKELIG en kilde på at Nynorsk er farlig for sjela og fører til ordblindhet og ryggplager?

Dette burde være allmenn kunnskap for de som holder seg oppdatert på vestlandsfronten!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så smeller du til med andre flere spekulasjoner, hersketeknikker og personangrep ja. 

Hvorfor plager det deg at jeg reagerer på sex trakassering? Ja jeg kan godt dokumentere både det ene og det andre. Men da må du først si hva jeg skal dokumentere.

Alle. Dine. Påstander. 

Du har også kommet med en påstand om at du kan dokumentere påstander, og den påstanden har du ikke akkurat dokumentert enda, for å si det slik. 

IfyaknowwhatImean

Endret av Gavekort
Fjernet sitatpyramide
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så bare hiver vi på med skitne debatteknikker om de kildene fordi vi ikke har noen jobb å gå til eller sosialt nettverk å bruke tiden på

Seriøst........

En løgn blir ikke sann fordi du sier den 10 ganger.

Lenke til kommentar

Alle. Dine. Påstander. 

Du har også kommet med en påstand om at du kan dokumentere påstander, og den påstanden har du ikke akkurat dokumentert enda, for å si det slik. 

IfyaknowwhatImean

Påstander, dokumentere, teknikker. osv. OMG

Du overgår deg selv her

Endret av Gavekort
Fjernet sitatpyramide
Lenke til kommentar

Eeeh... Det var en HELT annen frihet og trygghet i Norge på 70tallet enn hva det er i muslimsk infiserte områder nå.

Dette skal du få dokumentere. Vis meg statistikk som sier at det var mindre kriminalitet i Norge på 70 tallet enn det er i dag. Du kan gjerne finne statistikk for Groruddalen også. Men unngå ord som "infisert", det får det til å høres ut som om du er lite intelligent, og det er du vel ikke?

SSB.no

260393.png

Ja...? Hvis du har dokumentasjon på økt kriminalitet, så får du komme med det. Det der er ingenting annet enn et tall plukket ut av en database. Kontekst, unge mann (I'm assuming, here).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alle. Dine. Påstander. 

IfyaknowwhatImean

Ja gav deg en link til en artikkel hvor det dokumenteres at tyske jenter blir utsatt for sex trakassering. 

Men som jeg allerede har sagt, jeg kan gi deg over 1000 linker som viser til dette men hvorfor skal jeg gi deg dokumentasjon når du egentlig ikke bryr deg om disse overgrepene og disse linkene kommer ikke til å forandre din mening uansett hvor mange jeg gir deg.

Min målgruppe er mennesker som ikke er fastlåst i en ideologi som de følger slavisk. 

Endret av Gavekort
Fjernet sitatpyramide
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når en slenger rundt seg med forskjellige påstander så burde en ha noe å vise til ja. Jeg har et par bekjente på Facebook som nesten daglig lirer av seg forskjellige meldinger om hva innvandrere og muslimer gjør med landet. Og hvor kilder er like vanlig som en enhjørning. Og om dem har noen kilder så er det til forskjellige innvandrings,muslim og generelt rasistiske fjas sider. Noe disse personene og andre tar 100% seriøst i deres forvridde hode.

Ikke missforstå meg. Ja det er utfordringer med innvandrere i bla Norge. Men skal en slenge rundt seg med påstander så får en ha kilder som er skrevet av seriøse mennesker å vise til om en skal ha en voksen diskusjon. 

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle. Dine. Påstander. 

IfyaknowwhatImean

Ja gav deg en link til en artikkel hvor det dokumenteres at tyske jenter blir utsatt for sex trakassering. 

Men som jeg allerede har sagt, jeg kan gi deg over 1000 linker til viser til dette men hvorfor skal jeg gi deg dokumentasjon når du egentlig ikke bryr deg om disse overgrepene og disse linkene kommer ikke til å forandre din mening uansett hvor mange jeg gir deg.

Min målgruppe er mennesker som ikke er fastlåst i en ideologi som de følger slavisk. 

Så du kan IKKE dokumentere påstandene dine? Annet enn at tyske jenter blir utsatt for seksuell trakassering, noe som har vært sant i 10.000 år og kommer til å være sant i 10.000 år til. Blant annet ble de utsatt for trakassering av norske menn i tysklandsbrigadene etter krigen. 

Betyr det at vi skal være redde for Nordmenn?

Edit: Tysklandsbrigadene var selvsagt i sving etter krigen, ikke under krigen...

Endret av Gavekort
Fjernet sitatpyramide
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men som jeg allerede har sagt, jeg kan gi deg over 1000 linker til viser til dette men hvorfor skal jeg gi deg dokumentasjon når du egentlig ikke bryr deg om disse overgrepene og disse linkene kommer ikke til å forandre din mening uansett hvor mange jeg gir deg.

Så du kan IKKE dokumentere påstandene dine? Annet enn at tyske jenter blir utsatt for seksuell trakassering, noe som har vært sant i 10.000 år og kommer til å være sant i 10.000 år til. Blant annet ble de utsatt for trakassering av norske menn i tysklandsbrigadene etter krigen. 

Edit: Tysklandsbrigadene var selvsagt i sving etter krigen, ikke under krigen...

Ja vi skal være redde for nordmenn, vi er farlige.

Noen av de største idiotene i samfunnet er faktisk nordmenn, og jeg tror vi er farlig nærme en her nå.

Endret av Gavekort
Fjernet sitatpyramide
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja vi skal være redde for nordmenn, vi er farlige.

Noen av de største idiotene i samfunnet er faktisk nordmenn, og jeg tror vi er farlig nærme en her nå.

Hvis du absolutt vil at jeg skal svare på en av dine poster, så får du si noe interessant eller idiotisk.

Endret av Gavekort
Fjernet sitatpyramide
Lenke til kommentar

Og du anklager meg for å være useriøs. Jeg gav deg en link. Leste du den? Det virker ikke sånn, så hvorfor spør du om enda fler linker?

Om flyktningmottaket ikke hadde eksistert ville heller ikke disse unge jentene blir plaget på vei til skolen av flyktninger. 

Endret av Gavekort
Fjernet sitatpyramide
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og du anklager meg for å være useriøs. Jeg gav deg en link. Leste du den? Det virker ikke sånn, så hvorfor spør du om enda fler linker?

Om flyktningmottaket ikke hadde eksistert ville heller ikke disse unge jentene blir plaget på vei til skolen av flyktninger. 

Jeg spør deg om DOKUMENTASJON, ikke linker. Og nei, den ENE linken du ga meg var ikke nok dokumentasjon for dine påstander. Og nei, jeg leste den ikke, fordi jeg så hva den handlet om, ristet på hodet og lukket fanen.

Endret av Gavekort
Fjernet sitatpyramide
Lenke til kommentar

Når en slenger rundt seg med forskjellige påstander så burde en ha noe å vise til ja. Jeg har et par bekjente på Facebook som nesten daglig lirer av seg forskjellige meldinger om hva innvandrere og muslimer gjør med landet. Og hvor kilder er like vanlig som en enhjørning. Og om dem har noen kilder så er det til forskjellige innvandrings,muslim og generelt rasistiske fjas sider. Noe disse personene og andre tar 100% seriøst i deres forvridde hode.

Ikke missforstå meg. Ja det er utfordringer med innvandrere i bla Norge. Men skal en slenge rundt seg med påstander så får en ha kilder som er skrevet av seriøse mennesker å vise til om en skal ha en voksen diskusjon. 

Kanskje det er en av mine personlige svakheter; jeg antar at folk flest har samme kunnskapsnivå som meg. 

Parallell samfunn i samfunnet er dog meget dokumentert. Du kan f.eks google "no go zones in france/sweden/brussel" så vil du finne et hav av informasjon. 

Du greier like fint som meg å google deg frem til denne informasjonen om det er ønskelig. 

Endret av WubWub
Lenke til kommentar

Jeg spør deg om DOKUMENTASJON, ikke linker. Og nei, den ENE linken du ga meg var ikke nok dokumentasjon for dine påstander. Og nei, jeg leste den ikke, fordi jeg så hva den handlet om, ristet på hodet og lukket fanen.

Jeg lurer på om du tror på det du skriver selv, makan til mye tull er det lenge siden jeg har sett.

Endret av Gavekort
Fjernet sitatpyramide
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...