Populært innlegg WubWub Skrevet 7. mai 2016 Populært innlegg Del Skrevet 7. mai 2016 Ja som tittelen sier. Det høres kanskje sykt ut. Men i et tysk by blir unge jenter seksuelt trakassert på veien til skolen av innvandrere fra asylmottak. Hva er så rådet til ordføreren ? "Disse jentene må velge en annen rute til skolen slik at de ikke unødvendig provoserer innvandrerne". Tyske jenter kan altså ikke bevege seg fritt i sitt eget land uten å bli trakassert, og den eneste provokasjonen er at de er HVITE I HUDEN. Si meg, har vesten blitt gal? Hvorfor tillater vi at politikere tar inn enorme mengder mennesker som HATER oss og hoved motivet for hatet bunner i rasisme? Er vi sadomachoistiske? Viser til : https://www.youtube.com/watch?v=XdSsJQ-fvOU Jeg så lignende argumentasjon fra venstresiden i forhold til en annen sak i Sverige hvor VG sin journalist ble kjepp jaget av innvandrere i Sverige. Venstresiden sa kort og godt "VG sin tilstedeværelse var en provokasjon og de burde ikke dra inn til en innvandrerbydel". Provokasjonen var såklart at VG sin journalist var hvit i huden og at han ikke har noe å gjøre i en innvandrer bydel i Sverige. Med andre ord : Vi gir opp landområder frivillig uten kamp. 19 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Hun har helt rett, og bør følge hennes råd. Dette er vel en selvfølge, og jeg skjønner ikke hvorfor du tar opp dette temaet. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Hun har helt rett, og bør følge hennes råd. Dette er vel en selvfølge, og jeg skjønner ikke hvorfor du tar opp dette temaet. Så tyske jenter skal ikke lenger få lov til å ferdes fritt? Vi må altså oppgi deler av vårt land til andre andre nasjoners borgere? Er det bra integrering at innvandrere tar over bydeler å regjerer over disse områdene? Jeg tror ikke det er bra for noen. Parallell samfunn i samfunnet er negativt. Løsningen vil selvfølgelig være å stoppe ta imot mennesker som hater oss og som har erobring som formål. Men den type tankegang er ikke venstresiden med på. Alt jeg ser fra venstresiden er unnskyldninger når det blir dokumentert at bydeler i sverige og tyskland har de facto blitt tatt over og at politiet ikke har noe de skulle ha sagt der. Endret 7. mai 2016 av WubWub 6 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 There is nothing you can do about it. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) There is nothing you can do about it. Det stemmer. Om majoriteten av Norge vil ødelegge landet sitt å la innvandrere ta over så er det ingenting jeg får gjort med det. Sosial darwinisme i praksis. Endret 7. mai 2016 av WubWub 9 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Det er fordi vi redder verden. Vi skal være et forbildet for hele verden. Vi er miljøebevisste, vi gir bort masse penger til gode og til svært tvilsomme formål, vi tar i mot flyktninger, MANGE flyktninger i forhold til befolkningstall, andre land flest vil ikke ta imot de en gang. De rike Araberstatene ihvertfall ikke redde sine egne. Vi redder regnskogen, vi er nikkedukker for Amerika, Russland, og Kina. Vi er verdens snilleste land. Endret 7. mai 2016 av Heradon Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Det er fordi vi redder verden. Vi skal være et forbildet for hele verden. Vi er miljøebevisste, vi gir bort masse penger til gode og til svært tvilsomme formål, vi tar i mot flyktninger, MANGE flyktninger i forhold til befolkningstall, andre land flest vil ikke ta imot de en gang. De rike Araberstatene ihvertfall ikke redde sine egne. Vi redder regnskogen, vi er nikkedukker for Amerika, Russland, og Kina. Vi er verdens snilleste land. Norge forslummes, og vi er selv skyld i det. Landet har begynt på nedoverbakken for lenge siden, og den er både lang og bratt. 4 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Hvem sin skyld var det at jenter ikke kunne gå hvor de ville midt på natta før innvandrere kom til Norge, da? Kriminaliteten ble ikke oppfunnet på 70-tallet. Den har faktisk gått UTROLIG langt nedover siden innvandrerene kom til Norge. Endret 7. mai 2016 av Shruggie 2 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Hvem sin skyld var det at jenter ikke kunne gå hvor de ville midt på natta før innvandrere kom til Norge, da? Kriminaliteten ble ikke oppfunnet på 70-tallet. Den har faktisk gått UTROLIG langt nedover siden innvandrerene kom til Norge. Nå er bare innvandrere en unnskyld for å forklare "kriminaliteten". Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Det er fordi vi redder verden. Vi skal være et forbildet for hele verden. Vi er miljøebevisste, vi gir bort masse penger til gode og til svært tvilsomme formål, vi tar i mot flyktninger, MANGE flyktninger i forhold til befolkningstall, andre land flest vil ikke ta imot de en gang. De rike Araberstatene ihvertfall ikke redde sine egne. Vi redder regnskogen, vi er nikkedukker for Amerika, Russland, og Kina. Vi er verdens snilleste land. Med andre ord lever vi et godhetstyranni hvor snillismen råder. Vi er flinke til å ose ut penger i øst og vest så lenge mottakerne er brune i huden. Men for Sverige sin del så har de mått strupe pensjons ordninger, helsevesen, psykiatriske tilbud , øke skattene og kutte ulands bidrag for å få råd til å fungere som sosialkontor for andre lands borgere (om de er muslimer. kristne som er brune i huden er ikke like populært å hjelpe for venstresiden). svenske mottagere av velferdsordninger handler dog bak i køen og flyktninger er først. Det samme skjer i Norge. NAV er sprengt og psykiatrien har mått kutte i stillinger til tross for at behovet for disse tjenestene har eksplodert. De som går først i køen også her er innvandrere. De som blir hardest rammet er nordmenn som allerede har det vanskelig i samfunnet. Man kan undre seg hvor empatisk det er å favorisere andre lands borgere fremfor sine egne å gi bort våre landområder uten kamp. Endret 7. mai 2016 av WubWub 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Vi MÅ oppløse EU, stenge grensene og kaste ut så mange muslimske innvandrere som over hodet mulig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Hvem sin skyld var det at jenter ikke kunne gå hvor de ville midt på natta før innvandrere kom til Norge, da? Kriminaliteten ble ikke oppfunnet på 70-tallet. Den har faktisk gått UTROLIG langt nedover siden innvandrerene kom til Norge. Eeeh... Det var en HELT annen frihet og trygghet i Norge på 70tallet enn hva det er i muslimsk infiserte områder nå. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Hvem sin skyld var det at jenter ikke kunne gå hvor de ville midt på natta før innvandrere kom til Norge, da? Kriminaliteten ble ikke oppfunnet på 70-tallet. Den har faktisk gått UTROLIG langt nedover siden innvandrerene kom til Norge. Eeeh... Det var en HELT annen frihet og trygghet i Norge på 70tallet enn hva det er i muslimsk infiserte områder nå. Dette skal du få dokumentere. Vis meg statistikk som sier at det var mindre kriminalitet i Norge på 70 tallet enn det er i dag. Du kan gjerne finne statistikk for Groruddalen også. Men unngå ord som "infisert", det får det til å høres ut som om du er lite intelligent, og det er du vel ikke? Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Hvem sin skyld var det at jenter ikke kunne gå hvor de ville midt på natta før innvandrere kom til Norge, da? Kriminaliteten ble ikke oppfunnet på 70-tallet. Den har faktisk gått UTROLIG langt nedover siden innvandrerene kom til Norge. Jeg kjenner flere damer av den eldre garde som fortalte meg at de kunne ferdes trygt alene i Oslo på kvelden når de var unge. Om damer gjør det idag så gambler de med helsa si. Det er risiko sport. Ikke-vestlige står for 99% av alle anmeldte overgreps voldtekter i Oslo. Volds statistikken er enda styggere. Studier har vist at innvandrer gjenger ofte velger seg ut ofre som er hvite. De er altså drevet av rasisme. Både voldtekts og volds epidemiene som har rammet Oslo flere sommere på rad bunner ut i rasisme. Endret 7. mai 2016 av WubWub 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Hvem sin skyld var det at jenter ikke kunne gå hvor de ville midt på natta før innvandrere kom til Norge, da? Kriminaliteten ble ikke oppfunnet på 70-tallet. Den har faktisk gått UTROLIG langt nedover siden innvandrerene kom til Norge. Jeg kjenner flere damer av den eldre garde som fortalte meg at de kunne ferdes trygt alene i Oslo på kvelden når de var unge. Om damer gjør det idag så gambler de med helsa si. Det er risiko sport. Ikke-vestlige står for 99% av alle anmeldte overgreps voldtekter i Oslo. Volds statistikken er enda styggere. Studier har vist at innvandrer gjenger ofte velger seg ut ofre som er hvite. De er altså drevet av rasisme. Både voldtekts og volds epidemiene som har rammet Oslo flere sommere på rad bunner ut i rasisme. Mangel på kilder gjør at jeg ikke tar deg seriøst. Det, og at jeg har diskutert med deg før og vet at du ikke er seriøs. 3 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Hvem sin skyld var det at jenter ikke kunne gå hvor de ville midt på natta før innvandrere kom til Norge, da? Kriminaliteten ble ikke oppfunnet på 70-tallet. Den har faktisk gått UTROLIG langt nedover siden innvandrerene kom til Norge. Jeg kjenner flere damer av den eldre garde som fortalte meg at de kunne ferdes trygt alene i Oslo på kvelden når de var unge. Om damer gjør det idag så gambler de med helsa si. Det er risiko sport. Ikke-vestlige står for 99% av alle anmeldte overgreps voldtekter i Oslo. Volds statistikken er enda styggere. Studier har vist at innvandrer gjenger ofte velger seg ut ofre som er hvite. De er altså drevet av rasisme. Både voldtekts og volds epidemiene som har rammet Oslo flere sommere på rad bunner ut i rasisme. Mangel på kilder gjør at jeg ikke tar deg seriøst. Det, og at jeg har diskutert med deg før og vet at du ikke er seriøs. Kilder for hva? Skal jeg dokumentere at tyske jenter blir sex trakassert av flyktninger? Jeg kan godt det om det er det du ønsker men jeg tror ikke dokumentasjon vil forandre dine synspunkter. Man ser bare det man selv vil se Endret 7. mai 2016 av WubWub 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Min bestemor pleide forresten å fortelle om et ekorn som nesten ikke rakk å komme seg til skolebenken før bjella klang, men det betyr ikke at jeg er redd for ekorn. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Hvem sin skyld var det at jenter ikke kunne gå hvor de ville midt på natta før innvandrere kom til Norge, da? Kriminaliteten ble ikke oppfunnet på 70-tallet. Den har faktisk gått UTROLIG langt nedover siden innvandrerene kom til Norge. Jeg kjenner flere damer av den eldre garde som fortalte meg at de kunne ferdes trygt alene i Oslo på kvelden når de var unge. Om damer gjør det idag så gambler de med helsa si. Det er risiko sport. Ikke-vestlige står for 99% av alle anmeldte overgreps voldtekter i Oslo. Volds statistikken er enda styggere. Studier har vist at innvandrer gjenger ofte velger seg ut ofre som er hvite. De er altså drevet av rasisme. Både voldtekts og volds epidemiene som har rammet Oslo flere sommere på rad bunner ut i rasisme. Mangel på kilder gjør at jeg ikke tar deg seriøst. Det, og at jeg har diskutert med deg før og vet at du ikke er seriøs. Kilder for hva? Skal jeg dokumentere at tyske jenter blir sex trakassert av flyktninger? Jeg kan godt det om det er det du ønsker. Du skal få komme med kilder på hver eneste av dine påstander. Alle sammen. Så kan du få være med å leke debatt. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Hvem sin skyld var det at jenter ikke kunne gå hvor de ville midt på natta før innvandrere kom til Norge, da? Kriminaliteten ble ikke oppfunnet på 70-tallet. Den har faktisk gått UTROLIG langt nedover siden innvandrerene kom til Norge. Jeg kjenner flere damer av den eldre garde som fortalte meg at de kunne ferdes trygt alene i Oslo på kvelden når de var unge. Om damer gjør det idag så gambler de med helsa si. Det er risiko sport. Ikke-vestlige står for 99% av alle anmeldte overgreps voldtekter i Oslo. Volds statistikken er enda styggere. Studier har vist at innvandrer gjenger ofte velger seg ut ofre som er hvite. De er altså drevet av rasisme. Både voldtekts og volds epidemiene som har rammet Oslo flere sommere på rad bunner ut i rasisme. Mangel på kilder gjør at jeg ikke tar deg seriøst. Det, og at jeg har diskutert med deg før og vet at du ikke er seriøs. Kilder for hva? Skal jeg dokumentere at tyske jenter blir sex trakassert av flyktninger? Jeg kan godt det om det er det du ønsker. Du skal få komme med kilder på hver eneste av dine påstander. Alle sammen. Så kan du få være med å leke debatt. Ok, klikker nå på klageknappen for personangrep og uredelige hersketeknikker. Men du skal få dokumentasjon allikevel : http://www.dailymail.co.uk/news/article-3420623/German-police-ordered-not-prosecute-migrants-two-months-New-Year-sex-attacks-Documents-officials-thought-pointless-arrivals-ID.html 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Du skal få komme med kilder på hver eneste av dine påstander. Alle sammen. Så kan du få være med å leke debatt. Så tøff og kul du er! Jeg liker folk som er skikkelig pro-innvandrer, slike folk vil gamle Norge ha. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå