Gå til innhold

Abit IC7Max3 døde.

IpDude

Anbefalte innlegg

Pokkers dritt. Nytt i går gikk som en drøm helt til i dag :-\ Vil ikke starte opp når jeg skulle bruke den nå, fungerte topp når jeg brukte den for 1 time siden. Skjer ikke en dritt når jeg trykker på power knappen. Lyser på Hk prøvd annet power, forsatt helt dødt. Noen som har et lurt tips, eller bare sende det tilbake til komplett.

:shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oops, er det en svakhet med IC7 Max3 kortet? Noen som har hørt om det er mange som har opplevd det samme?

Hmm bra spm .. Hadde tenkt paa samme kortet faktisk.. Er det en feil som forekommer ofte eller?

Isaa fall gi beskjed..

Forresten Henrik2k.. Slike off-topic reply's kan du bare spare deg for.. Twat.

Lenke til kommentar

Har du prøvd å ta ut BIOS batteriet og sette det inn igjen ?

Mitt Abit HK klikker noen ganger. Lyset på HK lyser, men det skjer ingenting når jeg trykker på knappen. Da må man ta inn og ut batterien i BIOS optil flere ganger for at det skal funke.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar

Takk for tipset men det hjalp ikke, sender det til komplett i morgen. De skal vel sjekke og teste i 14 dager før de finner ut at det er dødt de også :-)

Benytter meg av angreretten og kjøper et nytt med det samme så slipper jeg venting på nytt kort. Er det forskjellige revisjoner av kortet tro, står v1.0 på mitt.

Ser MPX får inn kort i morgen, de er vel rett fra fabrikk får jeg håpe. Er vel ikke Cpu`n som har tatt kvelden håper jeg.

Endret av Ip dude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...