IpDude Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Pokkers dritt. Nytt i går gikk som en drøm helt til i dag :-\ Vil ikke starte opp når jeg skulle bruke den nå, fungerte topp når jeg brukte den for 1 time siden. Skjer ikke en dritt når jeg trykker på power knappen. Lyser på Hk prøvd annet power, forsatt helt dødt. Noen som har et lurt tips, eller bare sende det tilbake til komplett. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Skjedde med det forrige jeg hadde, plutselig full stopp måtte sende det inn å få nytt. Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Det er jo jævlig artig da, med litt skruing i helga. Pokkers dritt. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 sorry å si det, men når jeg leser denne topicen så må leg le . Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Fint vi trenger utdypende og smarte svar som dette i forumet. T o s k Lenke til kommentar
norrick Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 sorry å si det, men når jeg leser denne topicen så må leg le . Hva mener du med det??? Vis litt sympati for mannen da gutt, tross alt så er det snakk om 2k her + en stakkar som sitter med en forhenværende PC. Lenke til kommentar
iDEA-L Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Oops, er det en svakhet med IC7 Max3 kortet? Noen som har hørt om det er mange som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Gnom2k3k Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Oops, er det en svakhet med IC7 Max3 kortet? Noen som har hørt om det er mange som har opplevd det samme? Hmm bra spm .. Hadde tenkt paa samme kortet faktisk.. Er det en feil som forekommer ofte eller? Isaa fall gi beskjed.. Forresten Henrik2k.. Slike off-topic reply's kan du bare spare deg for.. Twat. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Har du prøvd å ta ut BIOS batteriet og sette det inn igjen ? Mitt Abit HK klikker noen ganger. Lyset på HK lyser, men det skjer ingenting når jeg trykker på knappen. Da må man ta inn og ut batterien i BIOS optil flere ganger for at det skal funke. Lykke til :-) Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Takk for tipset men det hjalp ikke, sender det til komplett i morgen. De skal vel sjekke og teste i 14 dager før de finner ut at det er dødt de også :-) Benytter meg av angreretten og kjøper et nytt med det samme så slipper jeg venting på nytt kort. Er det forskjellige revisjoner av kortet tro, står v1.0 på mitt. Ser MPX får inn kort i morgen, de er vel rett fra fabrikk får jeg håpe. Er vel ikke Cpu`n som har tatt kvelden håper jeg. Endret 23. november 2003 av Ip dude Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Får et IC7-G imårra. ikke samme kortet, men jeg håper ikke det samme skjer med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå