AnonymDiskusjon Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Har en merkelig problemstilling. 18 Mai får 10. klasse-elevene vite hva de kommer opp i til eksamen. Den dagen er ikke datteren min på skolen fordi hun er i England. Så er det en slektning av meg som hevder at hun MÅ være der personlig for å finne ut hva hun blir trukket ut til. Er det virkelig så firkantet? Er det virkelig ikke mulig at hun kan få beskjed om hva hun ble trukket ut til på telefonen eller mail? Hun skal jo møte opp til eksamen noen dager senere uansett. Noen som vet noe om dette? Anonymous poster hash: a292e...dc9 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Det løser seg sikkert hvis du ringer skolen. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Du trenger bare å ringe til skolekontoret Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 har elevene fått vite at de MÅ være der? hvis ikke trenger hun ikke. Få noen av vennene hennes som er der til å finne ut om hun blir trukket eller ikke. Håper datteren din koser seg på konsert. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 I min tid ble dette formidlet via lister som var hengt opp utenfor resepsjonen på skolen, og dermed tilgjengelig for alle. Om det skulle være slik ennå er det jo en smal sak å få vite trekkfaget via venninner. Jeg ville nok forhørt meg med den aktuelle skolen. Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 På alle skoler jeg har gått på har det vært sånn at dersom vi ikke møter ringer faglæreren til eleven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå