tommis Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Vet at Hi-Fi Klubben fører Denon, men nå er hodetelefonene fra Denon ikke på nettsidene lenger... Lenke til kommentar
aSADAS Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Anbefaler Koss TD/65. Lenke til kommentar
Joi Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg ville anbefalt en til på www.head-fi.org og lest omtaler der. Gjengangere er Beyer Dynamics, Sennheiser, AKG og (*host*) Stax. Finnes masse guider om hva som er bra eller ikke. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Philips HP890 kan vise seg å være et godt kjøp. Jeg fikk mitt eksemplar for 700. Dem har myke puter og sitter godt på skallen. Om du klarer å skaffe 900 så får du MDR-V500DJ som er et meget godt kjøp. Det der er lillebroren til denna her: Det beste headsettet er Sony MDR-V700DJ. Kjenner 4 folk som har de, og ser ofte folk med de på bussen. De er helt genial. De sitter perfekt på ørene, de er så lydtett som kan kan få de (fungerer som hørsels vern, og plager ikke andre på bussen slev med full lyd), fungerer bra på svake aparater (som minidisk) pga tettheten, god kvalitet, genial bass og klar lyd. Du får de til 1500 -1600 her i Norge og endel billigere i utlandet, men de er lett verd 1600. Sony MDR-V700DJ Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) til gaming...sennheiser, hvilket som helst alle er behagelige. til musikk så anbefaler jeg Grado, RS1/RS2.. de fleste Grado-telefonene jeg har prøvd har briljert med en dynamikk uten like, og så pinlig nøyaktighet at mor di ville blitt flau. edit: glemte vell gjerne prisen, grado rs1 ligger på rundt 10-15.000 her til lands, RS2 et par hakk under. Du får et godt Sennheiser-sett som er ypperlig til spilling i lengre økter til rundt 1500. Endret 9. desember 2003 av Atypic Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Philips HP890 kan vise seg å være et godt kjøp. Jeg fikk mitt eksemplar for 700. Dem har myke puter og sitter godt på skallen. Om du klarer å skaffe 900 så får du MDR-V500DJ som er et meget godt kjøp. Det der er lillebroren til denna her: Det beste headsettet er Sony MDR-V700DJ. Kjenner 4 folk som har de, og ser ofte folk med de på bussen. De er helt genial. De sitter perfekt på ørene, de er så lydtett som kan kan få de (fungerer som hørsels vern, og plager ikke andre på bussen slev med full lyd), fungerer bra på svake aparater (som minidisk) pga tettheten, god kvalitet, genial bass og klar lyd. Du får de til 1500 -1600 her i Norge og endel billigere i utlandet, men de er lett verd 1600. Sony MDR-V700DJ Jeg vet det, men med "lillebroren" sprengte jeg vel budsjettet til trådstarter allerede? Jeg er i den situasjonen at jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg nettopp MDR-700DJ og selge Koss PortaPro. Da kommer jeg til å kjøpe dem fra Komplett.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå