Gå til innhold

Headset å anbefale?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg phillips hodetelefoner til litt over 1000 lappen og er kjempefornøyd, husker ikke navnet på stående fot, men det var inne på dette med HP9** tror jeg nesten helt sikkert, men ikke spør andre hva som er best, dra til butikker som forhandler slike og prøv litt forskjellig selv, du hører forskjell på "trykket" med en gang, finn noe du liker og kjøp..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal straks hente dette headset'et:

KOSS SB40

Spiller du med andre, er mikrofon en nødvendighet. Har nå et par koss UR20, men er drittlei løs mic. For spilling - og ikke minst på LAN - er heldekkende headphones et must. Hadde et par Sennheiser PC150, men de ble returnert etter noen timer med øreskvis. Lyden var bra, men au så vonde.

Lenke til kommentar
Kjøpte nettopp en Porta Pro selv. Den er praktfull på alle måter til portabelt bruk. Veldig behagelig, veldig bra lyd, og sammenleggbar. Men jeg er enig med resten av tonen her: du trenger klokker som stenger lyden ute, ikke sammenleggbarhet.

I den prisklassen? Tja, hoved-telefonene (haha) mine, Denon AH D350, kosta vel 550 eller slikt, har klokker og lyden er av referansekvalitet, spør du meg. Men de er ganske stramme, så etter mange timers bruk blir ørene ganske ømme.

Hvis Denon 350 er referanse hva er mine Denon 900 da?? Hehe :p De kosta 700 kroner hvis jeg husker riktig! Men for nesten 15 år siden. Like gode i dag! Noe av det beste jeg har hørt.

Endret av JensPetrus
Lenke til kommentar
Takk for all hjelpen.. Mitt valg blir da ... Logitech Premium Stereo USB Headset 30  : :D

Før du kjøper den så kan jeg jo fortelle hva som skjedde med min og hva jeg mener om den:

1. Den gikk i stykker etter 2-3 uker. Dvs lyden falt ut av det ene øret.

2. Den var generelt av dårlig kvalitet. Satt dårlig på hodet.

3. Det er usb og det er ingen fordel.

4. Den dekker ikke ørene og som sagt på nr 2, satt dårlig.

5. Lydkvaliteten var ikke noe å skryte av heller. Var liksom litt annerledes enn andre headsett jeg har testet.

Konklusjon: det var et dårlig kjøp

akkurat det samme skjedde med mine,,, noe av det verste jeg har kjøpt!

Lenke til kommentar
Takk for all hjelpen.. Mitt valg blir da ... Logitech Premium Stereo USB Headset 30  : :D

Før du kjøper den så kan jeg jo fortelle hva som skjedde med min og hva jeg mener om den:

1. Den gikk i stykker etter 2-3 uker. Dvs lyden falt ut av det ene øret.

2. Den var generelt av dårlig kvalitet. Satt dårlig på hodet.

3. Det er usb og det er ingen fordel.

4. Den dekker ikke ørene og som sagt på nr 2, satt dårlig.

5. Lydkvaliteten var ikke noe å skryte av heller. Var liksom litt annerledes enn andre headsett jeg har testet.

Konklusjon: det var et dårlig kjøp

Men for pokker! Hvorfor får jeg ikke automatisk beskjed om det kommer svar i en tråd jeg har svart i??? Noen tråder 'detter' på en måte ut av systemet!

Håper jeg likevel kommer tidsnok til å forhindre en katastrofe: Styr unna Logitech!

En kamerat har det, og jeg er enig i det som ratata sier, bortsett fra at jeg synes det er bra at det er usb, for da slipper du eget lydkort, selv om det knapt finnes hovedkort uten onboard lydkrets nå til dags da...

Angående _howy's punkt 1, så gikk også dette headsetet jeg snakker om i stykker, riktignok ikke så raskt som etter 2-3 uker, men ca 1 år eller noe. Og jeg lodda nettopp sammen de bittesmå møkkaledningene inni ved høyttaler-festet, det var ikke bare morsomt skal jeg si deg.

Logitech er generelt bra, men headset, det kan de definitivt ikke!

Edit: forumet er visst fucka for tiden, det nyeste svaret i denne tråden var en uke gammelt da jeg posta dette...skjønner ikkeno akkurat nå.. :dontgetit:

Endret av atrax
Lenke til kommentar
Jeg skal straks hente dette headset'et:

KOSS SB40

Hvor kjøpte du dette?

Ellers sitter jeg og håper på at Zalman kommer med et nytt par hodetelefoner med mic... burde være perfekt til spilling.

Vet ikke hvor han kjøpte det, men jeg surfet litt på nettet etter dette, for dette så helt fett ut.... joa... de selger det på akersmic til 695 kroner :cool:

Lenke til kommentar

Kjøpte et sett med Koss UR-40 for litt siden (og et Audigy 2 zs). Det var en stor men nydelig overgang fra Porta-Pro (og innebygget lydkort). Koss Porta-Pro får man vodt i ørene av (fysisk, utenpå, altså) etter kun et par timer med f.eks Battlefield DC. Med UR-40 kan man holde ut...nesten evig! :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...