alecinatoR Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg skal nå kjøpe meg et headset (mest til spilling av spill som Counter-Strike), men jeg har desverre ikke altfor god peiling på headsets.. Lurer på om det er noen dere ville anbefale? (hva som helst rundt prisklassen 300-600 kr.) Takk Lenke til kommentar
nils_ole Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg anbefaler Zalman ZM-RS6F. Les testen på Hardware.no Koss Porta Pro er også et godt alternativ Lenke til kommentar
atrax Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Skal du først ha et headset, gå for et som dekker hele øret. Det er mye behageligere å ha på over lengre tid enn et som klemmer mot øret. Jeg har Koss UR-30, og er fantastisk fornøyd med det. Livstidsgaranti har jeg også, kan levere det kostnadsfritt i hvilken som helst butikk som fører Koss, hvorpå de sender det inn til eventuell reparasjon eller gir deg et nytt. Har hørt fra flere andre at de har kjøpt det samme headsetet for 300-400 kr, men jeg fikk det prakka på meg hos Hifi-klubben for 599,- Du har uanz samme garanti samme hvor du kjøper det. Lenke til kommentar
alecinatoR Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Ja, det er klart de skal dekke hele øret atrax! Som den nerden jeg er kan jeg ikke ha et headset som klemmer øret.. Prøvde et par slike, og etter en 2-3 timer begynte jeg å få SKIKKELIG vondt, så øredekkende må de være Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Koss porta pro Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Koss porta pro Enig i at det er et godt headset, men det passa ikkje heilt til gaming. Koss UR30 som tidligare e nevnt e ganske bra. Lenke til kommentar
s0ppen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Plantronics DSP-500 Lenke til kommentar
alecinatoR Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Jeg syns Porta Pro ser litt.. ehm, ubehagelig ut? Det er jo heller ikke cup (øredekkende), så jeg er litt usikker når det gjelder den.. Koss UR-30 derimot, ser rimelig bra ut! Lenke til kommentar
Noty Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 AKG K-66 Er veldig godt fornøyd med dem. Link Lenke til kommentar
alecinatoR Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 AKG-K66 ser jo også grei nok ut! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ikke for å være pirkete, men er ikke headset egentlig hodetelefoner med mikrofon, slik som piloter og sentralborddamer bruker? Hodetelefoner heter vel headphones? Mener ikke å være pirkete, spørr fordi jeg er usikker selv. Lenke til kommentar
alecinatoR Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 HEHE! nei, jeg vet ikke.. er vel samme hva en sier Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 HEHE! nei, jeg vet ikke.. er vel samme hva en sier Tja.. Du spurte om anbefalinger av headset, og du fikk masse anbefalinger av headphones. Det er vel egentlig headphones du er ute etter? Jeg bruker Koss R/80 til spilling. Det er en lukket konstruksjon. Den funker fint til spilling, men synes jeg får bedre lyd i et par åpne sennheiser jeg har i samme prisklasse. Lenke til kommentar
alecinatoR Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Altså, jeg ser for meg et headset som øreklokker og mikrofon, men for meg er det samme om den har mikrofonen eller ikke, ettersom jeg er fornøyd med den mikrofonen jeg har for øyeblikket. Så det jeg ville ha var anbefalinger på headset ELLER headphones.. Hvis du absolutt skal være så pirkete Lenke til kommentar
danandre Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Ulike headset som er digg : Plantronics .Audio 90 Stereo PC Headset Multimedia Pris : 403 Kr Kan kjøpes fra AD.no Tester : PC Magazine, SoGamed.Com Logitech Premium Stereo USB Headset 30 Pris : 450 Kr Kan kjøpes fra Komplett.no Tester : Pocket-Lint KOSS R/50B Pris : Ca 400 Kr Finner ingen webshop som selger denne lenger. Jeg kjøpte mine fra Databutikken men det ser ut til at de ikke lenger fører denne modellen. Sjekk denne for litt mer info Endret 23. november 2003 av danandre Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Hvis du vil bli supermann i CS: Sennheiser HD570 Kan kjøpes på Lydrommet for ca 1200kr. Send en mail til dem for å vite litt mer. Endret 23. november 2003 av ahpadt Lenke til kommentar
alecinatoR Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Takk for all hjelpen.. Mitt valg blir da ... Logitech Premium Stereo USB Headset 30 : Lenke til kommentar
_howy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Takk for all hjelpen.. Mitt valg blir da ... Logitech Premium Stereo USB Headset 30 : Før du kjøper den så kan jeg jo fortelle hva som skjedde med min og hva jeg mener om den: 1. Den gikk i stykker etter 2-3 uker. Dvs lyden falt ut av det ene øret. 2. Den var generelt av dårlig kvalitet. Satt dårlig på hodet. 3. Det er usb og det er ingen fordel. 4. Den dekker ikke ørene og som sagt på nr 2, satt dårlig. 5. Lydkvaliteten var ikke noe å skryte av heller. Var liksom litt annerledes enn andre headsett jeg har testet. Konklusjon: det var et dårlig kjøp Endret 24. november 2003 av _howy Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Kjøpte nettopp en Porta Pro selv. Den er praktfull på alle måter til portabelt bruk. Veldig behagelig, veldig bra lyd, og sammenleggbar. Men jeg er enig med resten av tonen her: du trenger klokker som stenger lyden ute, ikke sammenleggbarhet. I den prisklassen? Tja, hoved-telefonene (haha) mine, Denon AH D350, kosta vel 550 eller slikt, har klokker og lyden er av referansekvalitet, spør du meg. Men de er ganske stramme, så etter mange timers bruk blir ørene ganske ømme. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Philips HP890 kan vise seg å være et godt kjøp. Jeg fikk mitt eksemplar for 700. Dem har myke puter og sitter godt på skallen. Om du klarer å skaffe 900 så får du MDR-V500DJ som er et meget godt kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå