Jimmyag Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Ett hus i California. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg trodde først det var Villa Villekulla (der Pippi Langstrømpe bor) Kjempestilig hus! Litt synd spiret på toppen ikke fikk være med i bildet. (Ser også noen flekker på himmelen som ikke burde være der..smuss på linsa sikkert) Jeg tror faktisk jeg ville kuttet vekk stolpen til venstre, og forbi bygningen på høyre side. Hva tror du? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Det er da helt utroligt flot lavet og farverigt..egentlig ret flot..vh Suss ja stolpen skulle nok væk 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg trodde først det var Villa Villekulla (der Pippi Langstrømpe bor) Kjempestilig hus! Litt synd spiret på toppen ikke fikk være med i bildet. (Ser også noen flekker på himmelen som ikke burde være der..smuss på linsa sikkert) Jeg tror faktisk jeg ville kuttet vekk stolpen til venstre, og forbi bygningen på høyre side. Hva tror du? Ja, jeg tenk å kuttet stolpen men, da bli busken borte! Men kanskje blir bedre. Flekker skulle vært fjernet jeg glemt det men takk for komentaren, du er flikk k ☺ Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Spesiell bygning, synes den er vakker jeg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Stilig både huset og bilde Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Ser ut som et eventyrslott, ja.her ville jeg retta opp sidene og kutta vekk stolpen til venstre i etterkant. Den bare trekker ufortjent oppmerksomhet - spesielt slik som nå med linjer ut i både øvre og nedre hjørne. Ellers intet å bemerke med hensyn til lys, skarphet, farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg