Snikpellik Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Jepp, BJ har vært elendig. Darmian var bra med før skaden, hadde til og med noen fine løp i bakrom. Tempoet er altfor lavt. Eneste som får godkjent hittil er Valencia og Smalling. Mata og Lingard er nødt til å bytte posisjoner. Vi har aldri alternativer på høyrekanten. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Vanskelig å ikke føle at en kaster bort tiden sin på dette her. Helt fullstendig dødt, og null progresjon i spillet. Rooney kan ikke spille spiss lenger, det bør alle se. Problemet er jo at med Rashford og Martial ute, så har vi ingen andre.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Helt enig. Vanskelig å argumentere for å måtte se dette i dag. Forhåpentligvis får vi en bedre andreomgang. Norwich har uten tvil vært nærmest mål og det er skremmende dårlig. Vi må ha tempo, i både ballspillet og bevegelsene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Får håpe laget fikk seg en hårføner av astronomiske dimensjoner i pausen. Fryktelig holdning av enkelte spillere i førsteomgang. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Tempoet er gått litt opp, men kvaliteten på det vi foretar oss er så forbanna lavt at det jeg blir trist og lei meg. Spillerne gidder ikke. Stryk til nesten hele gjengen, inkludert ledelsen som ikke klarer å motivere!! Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Hva faen er dette for en innsats? Ser det på kroppspråket til spillerne og, de er jo helt giddalause. Her er det fortsatt kamp om topp 4 og spillerne bare gir faen utpå der. Jeg spyr. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Herrera og Mata har tatt seg opp og Lingard er ok, ellers jævlig dødt og ræva innsats. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg forstår veldig godt hvorfor Rooney blir buet på rundt om kring i England. En komplett skandale om han får være med til EM, han er så dårlig at jeg ikke har ord. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 arsenal kan fort slå city, eller klare uavgjort i morgen, og da ville vi vært i førersetet med tanke på 4.plassen. Men det forutsetter at vi klarer å slå FUCKINGS NORWICH i dag. Makan til mangel på vilje og evne. møkkalag. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 JADA! faen jeg var sikker på rooney rota seg bort der et øyeblikk. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 JAAAAAAAA Den trengte vi så sykt! Sexy av Rooney. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 JAAAAAAAA Den trengte vi så sykt! Sexy av Rooney. Sexy av Rooney faktisk? Han er jo så treig og ræva at han roter seg helt bort. Heldigvis løser han det! Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Herlig! Faen så viktig, håpet lever fremdeles. Måtte Arsenal knuse City i morgen. Endret 7. mai 2016 av blured Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 JAAAAAAAA Den trengte vi så sykt! Sexy av Rooney. Sexy av Rooney faktisk? Han er jo så treig og ræva at han roter seg helt bort. Heldigvis løser han det! Første mottaket er klasse, resten kanskje litt heldig, men at han vet hvor han har Mata er ganske lekent. Bra løst. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Digg! tror Norwich rykker ned. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Norwich må være det mest elendige laget på hodet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Ser ut som Januzaj har brukt litt ekstra tid på styrkerommet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Den må jo sitte da Schneiderlein! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå