Fotoskrulla Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Hus i Ålesund IV Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Se, nå har damen våkna, ja. Her velger jeg meg V2 som også presenterer bygningsmassen på motsatt side på en fin måte. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Se, nå har damen våkna, ja. Her velger jeg meg V2 som også presenterer bygningsmassen på motsatt side på en fin måte. Roar God morgen Roar! Jo har våknet nå Enig med deg at V2 er det beste bildet, ble fine speilingene. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Da er det kanskje rådhuset det er snakk om. For jeg har hørt at ikke særlig mange ble fornøyd med det bygget. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Da er det kanskje rådhuset det er snakk om. For jeg har hørt at ikke særlig mange ble fornøyd med det bygget. Mvh Ragnar Hei Ragnar! Nei det er kke rådhuset dette. Rådhuset har fått glassfasade nå og ser faktisk ganske flott ut, men som du sier så var det stygt det også tidligere. Rådhuset er mye større enn dette her bygget. Kanskje får rådhuset en egen liten serie en gang...vi får se Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Flotte bilder av stygge hus og flotte refleksjoner . Apropos Ålesunds styggeste hus , vi har et rådhus i Bergen som kan ta opp konkurransen . V1 - stygt hus , v2 - flott refleksjon . Flott fanget ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg