Zuluzion Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Irriterer meg at de selger nesten ingen spill på dvd. Nesten alle har jo dvd-rom. Dessuten går det jo mye fortere å loade fra dvd'en. Flere store spill som Baldurs Gate 2, Mafia, Star Wars: kotor (hørte at det ble 4 cd'er) De spillene som er ute nå er som regel på 2 cd'er Endret 22. november 2003 av Zuluzion Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Faktisk så begynner enkelte spill å komme på DVD. Silent Hill 3, Metal Gear Solid 2, kun på DVD. Halflife2 blir å komme i både CD og DVD. Spill begynner å ta ganske stor plass nå, det nye star wars spillet tar 4cd`er. Funker dårlig med sånne system. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Irriterer meg at de selger nesten ingen spill på dvd. Nesten alle har jo dvd-rom.Dessuten går det jo mye fortere å loade fra dvd'en. Jeg så en reklame her o mdagen med hits for kids på dvd Men tror vi enda er i overgangsfasen. Vi gikk ikke rett over til cd'er da cd-rommen kom, disketten brukes enda i win98 Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 ja, det er noen. Men ofte mister jeg en cd. mista Baldurs gate 2 cd'en min. Er det letere å piratkopiere dvd? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Er det letere å piratkopiere dvd? Fysj.. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 tenkte at de ikke ville legge spill på dvd fordi det var lettere å kopiere. men egentlig er det vanskligere, ikke alle har dvd-brenner Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Baldur gate MIA dette er 2 gode spill som finnes på dvd, MIA finnes kun på DVD Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg har Baldurs Gate på cd,er. Sykt irritenende og måtte drive og bytte mellom 4 cd,er hele tiden ja Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 faktisk, så er det ikke alle som har DVD rom...ikke alle land(heck ikke alle grupper innenfor norge engang) er like frempå som vi er (oss som henger her, eller norge generellt)... hvis du f.eks. ser på USA, så er man mye mindre HW fikserte der enn oss, det er iallefall det inntrykket jeg sitter med... for ikke å snakke om resten av verden...nei det er ikke alle som har DVD rom enda... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Spill burde vært på DVD! De som ikke har spiller, kan kjøpe en for usle 4-500 kr! Det er da rimelig, vel? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 På forumet til Eidos lagde de en poll om vi ville ha 4 cd'er eller 1 DVD. Tror det ble ganske så likt. Jeg vet sannelig ikke hva jeg vil ha, jeg. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 ja burde vert mere Dvd så sykt irriterende å butte CD når man instalerer Lenke til kommentar
tåa Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) 1 DVD fremfor 4 CD-er er nok å foretrekke for oss som har DVD-spiller, men tenk på alle de som ikke har det! Hvor mange ganger har ikke eiere av det nyeste og råeste 3D-kortet revet seg i håret fordi ingen spill støtter all teknologien? Før alle spill kan komme på DVD må vi gjennom en overgangsfase. Det er nå ganske nøyaktig sju år siden DVD-formatet gjorde sitt inntog i filmmarkedet, og ennå sverger mange til VHS. Men nå som flere og flere skaffer seg DVD-spiller på PC-en, er det også flere og flere utgivere som trykker spillene sine både på CD og DVD. Det er bra, og i mine øyne den eneste logiske løsningen foreløpig. Jeg håper det blir mer utbredt. :-) Endret 24. november 2003 av tåa Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Baldur gate MIA dette er 2 gode spill som finnes på dvd, MIA finnes kun på DVD ååå jeg digget MIA, var ganske bra spill egentlig.. men jeg fikk ikke filmene til å spilles av ingame, måtte bruke windows. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Pro Evolution Soccer = DVD Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Pro Evolution Soccer = DVD Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 (endret) de kan jo legge ut spill på dvd og cd. det hadde gjort hverdagen min, og alle andre som har dvd-rom mye bedre Endret 24. november 2003 av Zuluzion Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Da fattern kjøpte en pc i julen *98 fikk han med et spill som het "Atlantis" Det var på DVD-rom..... Har ikke sett flere etter det. Mvh. Erik Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 de kan jo legge ut spill på dvd og cd. det hadde gjort hverdagen min, og alle andre som har dvd-rom mye bedre Er det de kommer til å gjøre med Half-Life 2. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 jeg tror kanskje det. men du skal kunne laste ned HL2 via steam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå