Gå til innhold

Spill på dvd

Anbefalte innlegg

Irriterer meg at de selger nesten ingen spill på dvd. Nesten alle har jo dvd-rom.

Dessuten går det jo mye fortere å loade fra dvd'en.

Flere store spill som Baldurs Gate 2, Mafia, Star Wars: kotor (hørte at det ble 4 cd'er)

De spillene som er ute nå er som regel på 2 cd'er

Endret av Zuluzion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Irriterer meg at de selger nesten ingen spill på dvd. Nesten alle har jo dvd-rom.

Dessuten går det jo mye fortere å loade fra dvd'en.

Jeg så en reklame her o mdagen med hits for kids på dvd :woot:

Men tror vi enda er i overgangsfasen. Vi gikk ikke rett over til cd'er da cd-rommen kom, disketten brukes enda i win98 ;)

Lenke til kommentar

faktisk, så er det ikke alle som har DVD rom...ikke alle land(heck ikke alle grupper innenfor norge engang) er like frempå som vi er (oss som henger her, eller norge generellt)...

hvis du f.eks. ser på USA, så er man mye mindre HW fikserte der enn oss, det er iallefall det inntrykket jeg sitter med...

for ikke å snakke om resten av verden...nei det er ikke alle som har DVD rom enda...

Lenke til kommentar

1 DVD fremfor 4 CD-er er nok å foretrekke for oss som har DVD-spiller, men tenk på alle de som ikke har det! Hvor mange ganger har ikke eiere av det nyeste og råeste 3D-kortet revet seg i håret fordi ingen spill støtter all teknologien?

Før alle spill kan komme på DVD må vi gjennom en overgangsfase. Det er nå ganske nøyaktig sju år siden DVD-formatet gjorde sitt inntog i filmmarkedet, og ennå sverger mange til VHS. Men nå som flere og flere skaffer seg DVD-spiller på PC-en, er det også flere og flere utgivere som trykker spillene sine både på CD og DVD. Det er bra, og i mine øyne den eneste logiske løsningen foreløpig. Jeg håper det blir mer utbredt. :-)

Endret av tåa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...