Gå til innhold

Grønnfink ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som tidligere nevnt - spander solsikkekjerner på dem så får du mer fugl enn du rekker å eksponere.

Her sitter'n jo pent hissigproppen. Jeg har en grønnfink og det err tydeligvis den ene av fire som er kommet tilbake for til tross for 4 bokser å forsyne seg av skal den jage andre fra andre bokser selv om den har en full boks for seg sjøl. men nå har gråspurven begynt å ta igjen og det var en sann fryd å se på. Kanskje ikke så rart for jeg har sitti ved kjøkkenbordet og sett gråspurv har stupbombet den mange ganger større svarttrosten som forsvant som en ånd i en fillehaug.

Unødvendig å ramse opp alle superlativene om denne da den jo er

BÆRRRE LÆKKKER.

Roar

Lenke til kommentar

Velfødd grønnfint ser det ut til, skarp og fin er den også !

Du er jo spesialist på fugeportretter, selv om flere andre her på dette forum også leverer imponerende bidrag.

Skomaker bli ved di lest heter det, selv om jeg mistenker at du også har mye å bidra med i andre sjangere.

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Som tidligere nevnt - spander solsikkekjerner på dem så får du mer fugl enn du rekker å eksponere.

Her sitter'n jo pent hissigproppen. Jeg har en grønnfink og det err tydeligvis den ene av fire som er kommet tilbake for til tross for 4 bokser å forsyne seg av skal den jage andre fra andre bokser selv om den har en full boks for seg sjøl. men nå har gråspurven begynt å ta igjen og det var en sann fryd å se på. Kanskje ikke så rart for jeg har sitti ved kjøkkenbordet og sett gråspurv har stupbombet den mange ganger større svarttrosten som forsvant som en ånd i en fillehaug.

Unødvendig å ramse opp alle superlativene om denne da den jo er

BÆRRRE LÆKKKER.

Roar

Hei, Roar.

Tusen takk for hyggelig og morsom tilbakemelding !

Ja, - grønnfinker er ofte "nebbete" mot naboene, og fortjener å bli satt litt på plass !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Velfødd grønnfint ser det ut til, skarp og fin er den også !

Du er jo spesialist på fugeportretter, selv om flere andre her på dette forum også leverer imponerende bidrag.

sSkomaker bli ved di lest heter det, selv om jeg mistenker at du også har mye å bidra med i andre sjangere.

Mvh Ragnar

Hei, Ragnar.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding !

Jeg kunne nok ha godt av å forsøke å utvikle sansen for å "se" andre motiver, - jeg skal tenke litt på det !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Skarp fugl med flott og detaljrik fjærdrakt . Flotte farger og en kledelig og dus bakgrunn - NYDELIG !

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...