Albert Andersson Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Hei, Eriknor. Imponerende bra bilde av låvesvale ! Denne fuglearten er vanskelig å fotografere, da de flyr "på kryss og tvers" og sjelden sitter i ro. Skarphet, farger, lys og bakgrunn er meget bra ! M v h Albert. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Takk for det Albert. Virker som jeg kom over et par som likte å sitte og posere. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Sett rett forfra minner denne låvesvala svært mye om trådhalesvale som jeg var så heldig å få på brikka borti Goa en gang. Eneste gang jeg har sett den, men bildene ble ikke helt topp. Denne er imidlertid helt perfekt i fint lys og ditto skarphet som henter farger og detaljer. Skikkelig blank i øyet så kanskje den var på pøbb igår? Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Kæmpeflott bilde av låvesvale Erik M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Meget godt portrett av låvesvalen, som for øvrig ennå er å se, selv om antallet har gått ned de senere år. Taksvalen derimot er det lenge siden jeg har observert. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Nydelig av den vakre låvesvala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg