sfRoyal Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Fikk nettopp fatt i dette spillet, og hvorfor har jeg ikke hørt om det før? det er rett og slett genialt. for alle som drømmer om en 3D oppfølger til HotRod 1-2 så er dette spillet sitt det. Noen andre som spiller/har spillt dette? noen som har noen tips? : Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jepp et veldig bra spill for bil intreserte. Men det er et billig produsert spill, tok dem ca 6 måneder å lage d. Å d kostet nytt 199kr i butikken. Så det er ikke noen super grafikk og det finnes veldig mange feil. Men laster du ned d 3 nye patchene osv så får du et ganske bra spill Selv digger jeg spillet. Håper d kommer en oppfølger med skikkelig grafikk og mange flere biler og muligheter. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Håper d kommer en oppfølger med skikkelig grafikk og mange flere biler og muligheter. Enig! diggbart spill Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Drittspill. Masse unødvendige bugs. Kan hende jeg ikke liker det pågrunn av mitt drlige forhold til biler...?! men det ER en del bugs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå