Solosup Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Jeg synes at 3D-brillene som selges på norske kinoer har altfor små brilleglass. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noen større? Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 eBay, Amazon og hundre andre steder du finner med et enkelt Google-søk. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Finn ut hvilket format kinoen din har, det finnes fire forskjellige. Real D og master image er de mest vanlige som det selges briller til, disse to er det mulig at fungerer om hverandre men det beste er å kjøpe spesifikt til systemet som brukes.. De to andre er Dolby 3D og xpand som man som regel får utdelt i døra. Endret 9. mai 2016 av Lugmeister Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 10. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2016 Real 3D er det (Oslo). Men finner bare vanlige størrelser på ebay Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Jeg tok med meg brillene fra min LG TV på kino, de var bedre enn de som de solgte til star wars ep vii. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå