Spillredaksjonen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Battlefield 1 tar oss med tilbake til første verdenskrig, og kommer ut allerede i år!Neste spill i Battlefield-serien er avslørt Lenke til kommentar
h0bby Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Er umulig å ikke glede seg til dette spillet, håper de bare ikke lanserer et uferdig produkt!! EA må gi dice tid til å lage et mesterverk 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Får håpe Origin lar meg spille noen BF-spill da så jeg slipper 32bits nettleser-feilmeldingen jeg får. Jeg er interessert. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Så bra, endelig er jeg Interessert igjen. Så utrolig lei av MMS nå, på tide med noe annet. Lenke til kommentar
Exlerator Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Jaja da blir det å spille BF igjenn! Har ikke hatt oppheng på BF siden Bad Company 2 Men har spilt igjennom alle spillene men BF1942 er vel det jeg har mest timer på Lenke til kommentar
super9co Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Er veldig nysgjerrig på hvordan de gjør den nye våpentilpasningen. Var jo relativt få "mods" til våpen den gangen. Kan ikke komme på noe særlig mer en bajonett på/av, og muligens noe optikk.. Uansett, blir veldig spennende. 2 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Hadde håpet på slaget om Tannenberg, Brusilov-offensiven og russiske kossak-hester, men østfronten blir nok DLC. Uansett, veldig fornøyd med tema! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Gleder meg som en unge. Er så glad for at de ikke gikk for noe futuristisk laser pew pew. Blir nå spennende å se hvordan å hva man kan tweake på våpnene, det var vel ikke all verdens med optikk å sånne ting i WW1. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Helt grei CG trailer, blir spennende å se om omgivelsene virkelig er så store som trailern antyder. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Dette set veldig spenende ut. "Back to the basics" er ofte en god løsning når det går nedover og gimmicker og er den nye normen. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Virker kult sånn umiddelbart, og traileren var episk. Men tenk så kjipe våpen spillet kommer til å ha ... Blæh. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Nå er vi i gang! Da er det ikke urimelig å tru at DICE svinger innom WW2 igjen i Battlefield 2(?) og så videre til Korea/Vietnam osv. Helt konge avsløring dette her! Gleder meg hinsidig mye til oktober nå 4 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Er umulig å ikke glede seg til dette spillet, håper de bare ikke lanserer et uferdig produkt!! EA må gi dice tid til å lage et mesterverk Ganske lett, faktisk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Virker kult sånn umiddelbart, og traileren var episk. Men tenk så kjipe våpen spillet kommer til å ha ... Blæh. Skjønner skepsisen. Men de har i det minste en voldsom liste med ymse å plukke fra. Spørst det jo hvor mange sider de velger å inkludere da. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_infantry_weapons_of_World_War_I Endret 6. mai 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
wwww Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 om det ikke blir som verdun er det +rep Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 om det ikke blir som verdun er det +rep Verdun ble laget av et lite indie studio, så tror nok ikke du trenger å bekymre deg der. Har prøvd ut endel FPS spill laget av indie utviklerere å det blir veldig sjeldent en god opplevelse. Eneste Insurgency som jeg faktisk har likt som ikke er laget av et AAA studio. 2 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Virker kult sånn umiddelbart, og traileren var episk. Men tenk så kjipe våpen spillet kommer til å ha ... Blæh. våpnene er en av de bedre tingene ved denne releasen, virker mer skill based, ikke masse aim-lock n00btube greier, tror ikke du skal være så bekymret over det. Som de selv sa på livestreamen så trenger alt litt mer "skill" nå.. igjen så får vi se ann lit til det faktisk kommer gameplay. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Gleder meg! http://www.battlefield.com/community/insider Link til å signe opp for betaen. Endret 7. mai 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg var sikker på at vi kom til å få moderne krigføring eller noe ala 2142. Jeg blei ekstremt positivt overaska! Men uansett hvor gira jeg er så skal jeg ikke forhåndsbestille. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Hvor "fiksjonelt" blir spillet? Har de sagt noe om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå