Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 jeg synes det begynner å bli litt interessant med alle disse som hyler, "kjøp hercules, bra kort, samtidig ser det jo så rått ut, det fete vifteutseendet" det fører meg til neste spørsmål, hva er poenget ? du ser ikke viften til skjermkortet når det står i pcen uansett, du ser "feil" side i forhold til viften. virker som om en del folk faktisk velger skjermkort produsent etter utseendet. Lenke til kommentar
Pinhead Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Du kan jo f.eks henge det på veggen hvis/når det ryker. Lenke til kommentar
mozz Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Det er mange som modder kabinettet med f.eks pleksiglass på siden så du ser inn, gjerne med lys inni kassa. Da er det jo en fordel at det som er inni der ser litt stilig ut. Lenke til kommentar
Poseidon_2k Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Det er mange som modder kabinettet med f.eks pleksiglass på siden så du ser inn, gjerne med lys inni kassa. Da er det jo en fordel at det som er inni der ser litt stilig ut. <---Whatever he said Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Tror det var derfor han nevnte at viften er på undersiden, jeg har selv plexiglass å ble snytt pga dette , men nå har jeg powercolor 9800 med zalman heatpipe m vifte og det ser kult ut , billig er det også Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Du kan jo f.eks henge det på veggen hvis/når det ryker. Åjah ! Så kan man ramme kortet inn i ei ramme og henge det på veggen og skrive. Hercules 2003-2004 R.I.P Og i lag kan vi beundre det fine utsene. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Du kan vel si det slik at vi er datans svar på Ronny & Ragge he he Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Det er mange som modder kabinettet med f.eks pleksiglass på siden så du ser inn, gjerne med lys inni kassa. Da er det jo en fordel at det som er inni der ser litt stilig ut. jeg har da vitterlig kabinett med plexiglass, men hver gang jeg tilter hodet til høyre så ser jeg fortsatt "feil" side av skjermkortet mitt. vil jeg se viften så må jeg plassere hodet på bordet, og selv da ser jeg kun siden av viften. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 så det er vel slik at for å få se viften din så må du ha et rimelig høyt tower Lenke til kommentar
Folo Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 er jo ikke værre en å legge inn litt speil på de rette plassene da. Og det er jo ikke alle som har en standard pc nå til dags, har du en shuttle f.eks så sitter skjermkortet helt ytterst. ikke at du ser så mye uten plexi glass da. Lenke til kommentar
mozz Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har du vurdert å montere speil i bunnen av kassa di? Det blir knallbra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Har du vurdert å montere speil i bunnen av kassa di? Det blir knallbra! så er det ikke alle kabinett med plexiglass som gjør at du ser det speilet spes godt. samtidig så kommer flere pci kort i veien det å sette speil på de rette plassene, er det en hentydning til at man må montere 2-3 speil i kabinettet for å kunne se vifta, mtp div pci kort som kan stå i veien. Endret 22. november 2003 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Du kan jo f.eks henge det på veggen hvis/når det ryker. Åjah ! Så kan man ramme kortet inn i ei ramme og henge det på veggen og skrive. Hercules 2003-2004 R.I.P Og i lag kan vi beundre det fine utsene. Jepp! Lenke til kommentar
Folo Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har du vurdert å montere speil i bunnen av kassa di? Det blir knallbra! hehe, nei jeg har ikke tenkt til det. driver ikke med noe serlig case modding. men tenkte mest på "andre" folk Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Og det er jo ikke alle som har en standard pc nå til dags, har du en shuttle f.eks så sitter skjermkortet helt ytterst. ikke at du ser så mye uten plexi glass da. Noe som vil si at kortet er laget for folk med modda shuttle. Vi andre kan kjøpe noe billigere *grin* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 mens f.eks et powercolor 9800pro+zalman heatpipe er billigere enn hercules 9800pro, like god ytelse, samt at heatpipen gir kortet en finere finish Lenke til kommentar
mozz Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Sikkert mange som har sett denne før, men siden vi snakker om modding så ta en titt på DENNE råtassen. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 hvis man kjøper skjermkort etter hvordan det ser ut , er man ikke helt "glup" Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Det er bare et pluss at det ser bra ut, har du valget mellom Hercules og Sapphire f. eks, og de koster omtrent like mye så kjøper du Hercules. De har bedre kjøling og viften er visst av høyere kvalitet. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Helt idiotisk å starte en hypotetisk tråd. Dette har noe med interesse å gjøre. "Hvorfor kjøpe Mercedes når man kan kjøpe Lada?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå