Gå til innhold

fett utseende på skjermkort, hvorfor ?

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg synes det begynner å bli litt interessant med alle disse som hyler, "kjøp hercules, bra kort, samtidig ser det jo så rått ut, det fete vifteutseendet"

det fører meg til neste spørsmål, hva er poenget ?

du ser ikke viften til skjermkortet når det står i pcen uansett, du ser "feil" side i forhold til viften. virker som om en del folk faktisk velger skjermkort produsent etter utseendet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Det er mange som modder kabinettet med f.eks pleksiglass på siden så du ser inn, gjerne med lys inni kassa. Da er det jo en fordel at det som er inni der ser litt stilig ut.

jeg har da vitterlig kabinett med plexiglass, men hver gang jeg tilter hodet til høyre så ser jeg fortsatt "feil" side av skjermkortet mitt.

vil jeg se viften så må jeg plassere hodet på bordet, og selv da ser jeg kun siden av viften.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Har du vurdert å montere speil i bunnen av kassa di? Det blir knallbra!

så er det ikke alle kabinett med plexiglass som gjør at du ser det speilet spes godt.

samtidig så kommer flere pci kort i veien ;)

det å sette speil på de rette plassene, er det en hentydning til at man må montere 2-3 speil i kabinettet for å kunne se vifta, mtp div pci kort som kan stå i veien.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

mens f.eks et powercolor 9800pro+zalman heatpipe er billigere enn hercules 9800pro, like god ytelse, samt at heatpipen gir kortet en finere finish ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...