Gå til innhold

Demokratiets fall, Venstre vil forby Sverigedemokratene i Sverige

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+2534

Tvangsarbeid uten lønn.

Med fare for å starte en ny "liberalisme-tråd": prøv å unndra skatt og se hva som skjer.

Lenke til kommentar

På samme måt som "tortur" er når Anders Behring Breivik bare har Playstation 2 i fengselscella.

Jeg tror ikke ABBs tortur hadde noe med at han fikk Playstation 2, istedenfor Playstation 4, å gjøre men det er mulig jeg tar feil ettersom jeg aldri har spilt Playstation 2 (eller 4).

Jeg tror ABBs tortur hadde noe med at han fikk Playstation 2 istedenfor Playstation 4. Samt masse annet tull han måtte finne på, i tillegg til faktiske kritikkverdige forhold. Men det er mulig jeg tar feil, kjenner ham ikke.

Lenke til kommentar

Tvangsarbeid uten lønn.

Så om slaven får lønn er det greit?

Geir :)

Vips har vi avskaffet slaveriet i antikken (ettersom de faktisk fikk betalt. Faktisk fikk de betalt akkurat like mye som en fri mann, men de måtte da gi en del av sine inntekter til sin eier).

Hva snakker du om? Det er et par århundre siden slaveriet ble avskaffet.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Tvangsarbeid uten lønn.

Så om slaven får lønn er det greit?

Geir :)

Vips har vi avskaffet slaveriet i antikken (ettersom de faktisk fikk betalt. Faktisk fikk de betalt akkurat like mye som en fri mann, men de måtte da gi en del av sine inntekter til sin eier).

Det finnes fortsatt slaveri i dag. Både 100% som i Afrika og India og 70% som her i Norge.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tvangsarbeid uten lønn.

Verneplikt?

På samme måt som "tortur" er når Anders Behring Breivik bare har Playstation 2 i fengselscella.

Drapsfolk tilhører i fengselet, så han hører hjemme der.

Og tvang av uskyldige til å bli drapsmaskiner for å "forsvare" landet,

det tilhører nazi-tiden, altså fortiden. Verneplikt skulle vært fjernet

for lenge siden, merkelig at andre mener de har rett til å bestemme over 

andres liv og valg. Det er IKKE greit. Det blir aldri fred av dobbelt så mye vold.

Endret av FinalFantasy
Lenke til kommentar

Joda, men du har stort sett, per definisjon, avskaffet slaveriet som eksisterte i antikkens Hellas og Romerriket. Du ser slavene der og da fikk betalt for de jobbene de gjorde.

Mange sparte opp tilstrekkelig til å kjøpe seg fri med det de tjente.

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...