Fredrik N. Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Flott og fantasifull speiling! Godt sett! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Ja, rart med det - unger og vann vettu. Skulle jeg mot formodning korrigere noe her så ville jeg tetta igjen den hvite trekanten nede til venstre og kanskje kutta vekk ruglebetan til høyre. Ellers absolutt et vellyket skudd i vannspeilet. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Jævla stilig bilde! Eneste å pirke på er den lille trekanten nede i venstre hjørne, den kunne du tettet igjen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Ja, rart med det - unger og vann vettu. Skulle jeg mot formodning korrigere noe her så ville jeg tetta igjen den hvite trekanten nede til venstre og kanskje kutta vekk ruglebetan til høyre. Ellers absolutt et vellyket skudd i vannspeilet. Roar Takker, Roar! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Jævla stilig bilde! Eneste å pirke på er den lille trekanten nede i venstre hjørne, den kunne du tettet igjen. Takker, Helene! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Glimrende speilbilde i vanndammen, kjempeflott komposisjon. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Glimrende speilbilde i vanndammen, kjempeflott komposisjon. Mvh Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg